• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • m2012

Jag är lite inaktiv känner jag men men :). vi gifter oss 2 juni i Slottskyrkan. näst på tur i planeringen är inbjudningarna, klänning/kostym och mat.

• LindaochJohn

Det gör ingenting m2012! Titta in när du har tid! Skrattande

Nu sitter vi hos min mamma o tittar på Kalle Anka efter att ha ätit massor av julmat, mysigt!

God Jul på er allihopa!

O jag längtar tils vi ses! Kram!

• augustesen

Hoppas att julen varit trevlig hos alla :)

Nu ska jag sätta mig och uppdatera min planeringspärm inför morgondagen - ska bli riktigt riktigt roligt!

Ses imorgon!

• Minuz

Ha riktigt kul imorgon tjejer!!!!!!! Lite avis po er eftersom jag inte kommer. :o( Jag jobbar inatt och känner att jag inte orkar oka iväg imorgon. varför funkar inte a med en ring över po sonens dator tro?

• frejjan

Hoppas ni får det riktigt trevligt ikväll!! Körde ihop sig för mig så kan inte komma längre :(

• LindaochJohn

Hej alla brudar!
    Vill tacka alla som syntes igår för en jätte trevlig kväll! Skrattande
    O tack för goodiebagen Conscindo! Skrattande Jag ska gå igenom den nu till frukost!

Själv var jag inte hemma förrän ca kvart i 12! Jag, Pernillaoch henrik o Augustesen hamnade på Pipes o tjötade hur mkt som helst! Kul!

Vi får absolut se till att sätta ett ny´tt datum o hoppas att ännu fler brudar kan träffas då! Skrattande

• augustesen

Ja håller med Linda, var superkul att ses och måste absolut göras om! Otroligt lyckat :)

Jag har gått igenom goodiebagen och det råkade slinka in lite choklad sådär till frukosten, oooops!
    Haha ja det blev rätt sen men så blir det när man praaaatar och pratar, kul när det fungerar och folk går ihop :)

Tycker vi kör en helg nästa träff så vi har mer tid, tror vi behöver måååååånga timmar för att lyckas komma någon vart.
    Kram på er

Svar på tråden Kalmarbrudar?!