Bröllop i Karlskrona 2012, någon mer?
Finns det någon mer som planerar bröllop i Karlskrona under nästa år som vill fljas åt och dela med sig av tips, tankar och ideér?
Finns det någon mer som planerar bröllop i Karlskrona under nästa år som vill fljas åt och dela med sig av tips, tankar och ideér?
Vi ska ha 6 eller 7 runda bord (får se hur många det blir när folk börjat "OSA") och ett avlångt honnörsbord av modell som finns tillgängligt i lokalen.
Beräknat ca 65 gäster.
Borden kostar 200 kr st exkl moms. Utkörning samt hämtning kostar 400 kr ex moms.
Hej!
Vi ska gifta oss i Karlskrona om 1 år, och har börjat titta runt lite smått efter fotograf. Är det någon som har ngn att rekommendera?
Jag har hittat dessa: http://www.brollopstorget.se/Foretag/studiomix/, men tycker alltid det känns bäst med referenser så jag tar tacksamt emot tips .
Hej!
Jag kan rekommendera rent a tent med ansvarig Gustav som hyr ut runda bord som vi kommer använda. Då kostar borden endast 140 kr/ stycket och det är samma bord som Leijon event använder sig av.
Avseende catering så utför Montmatre / Castello catering. Och alla som har varit och ätit där vet ju att det är kanon mat som serveras till ett riktigt bra pris!
Vi ska anlita en fotograf som inte kommer från Karlskrona men hon tar jättefina bilder som passar oss och man får mycket bilder för pengarna. www.lindapauline.se tror jag hennes hemsida är. Hon kommer iaf ner till Karlskrona till vårt bröllop den 7 juli.
Jag skrev tidigare i ett annat forum inlägg avseende catering för vi var och provsmakade mat från KB Catering och det var under all kritik( dyrt, för lite mat och inte gott!). Därav att vi byter till Montmatre killarna!
Hoppas det gav lite tips :)
Hej! Kul tråd:) jag ska också gifta mig i Karlskrona i sommar. Amiralitetskyrkan sedan axel till KSS dragsö. Det blir buffé (matkonsult). Klänning och näbbkläder inköpta. Dukar och ljusstakar inköpta. Fotograf fixad. Det är nog så långt som vi kommit:)
Lilique:
Ja, det blev lite stressigt där när maten in höll standarden men Montmatre killarna kunde ta ett möte dagen efter och de gjorde mig verkligen trygga i mitt val att använda dom!
Jag ska förresten också gifta mig i Amiraliteskyrkan.. Roligt att många här på foumet har lika tankar
Var ska ni ha festen? Vi ska vara på Dragsö, KSS och frågade för ett par veckor sedan om man fick drapera taket, men det fick vi inte. Jättesynd för det skulle kunna rama in festen på ett trevligt sätt!