Bröllop i Karlskrona 2012, någon mer?
Finns det någon mer som planerar bröllop i Karlskrona under nästa år som vill fljas åt och dela med sig av tips, tankar och ideér?
Finns det någon mer som planerar bröllop i Karlskrona under nästa år som vill fljas åt och dela med sig av tips, tankar och ideér?
optikerGlaas: Trevligt! Vad kostar det att hyra Galljons hallen? Solist kan jag nog tipsa om. http://www.brollopodop.dinstudio.se/ Jag har kontaktat henne och hon verkar jätte trevlig. Hon har med sig en pianist och tar 2500 för att sjunga två låtar + milersättning på 30kr men hon utgår från olofström så det blir inte så farligt
Missade deta inlägg
Jag tittade också på 4 bröllop och tänkte samma sak Vi var på ett bröllop för ett par helger sen och de hade buffé och jag kan säga att jag tänkte inte ens på att brudparet tog mat. Så frågan är om det är värt pengarna att ha tallriksservering eller inte... Förmodligen finns det roligare saker att lägga mellanskillnaden på
Missade deta inlägg
Jag tittade också på 4 bröllop och tänkte samma sak Vi var på ett bröllop för ett par helger sen och de hade buffé och jag kan säga att jag tänkte inte ens på att brudparet tog mat. Så frågan är om det är värt pengarna att ha tallriksservering eller inte... Förmodligen finns det roligare saker att lägga mellanskillnaden på
Precis min tanke Ringen är absolut viktigast och den tänker jag inte kompromissa med för det är den som alltid kommer vara kvar!
Vi kommer nog bjuda ca 80 gäster men vet att många kommer tacka ner pga att det är långt att åka så jag skulle tro att det blir ca 60 gäster. Hur många kommer ni bli?
Kan tillägga att på bröllopet jag nämnde tidigare var det 175 gäster och det var inte alls rörigt med buffé. De hade två bord där man kunde gå från båda sidor och så släppte de dit två bord i taget typ. Gick förvånansvärt smidigt.
Galjonshallen - Marinmuseet: "Vi hyr ut lokalen under en timmes tid (och då är det alltså inga andra museibesökare i lokalen än ni som hyr den) så 15.00-16.00 går jättebra. Det kostar 4.500kr. Kostnaden inkluderar stolar och dessa iordningsställer vi så att lokalen är klar till er kl 15.00."
KSS Dragsö - 6900:- Detta inkluderar städning och lån av stolar, bord, kök, porslin, projektor-duk.
Efter vårt buffé pratande är vi (läs jag) nu lite inne på att kanske ha grillbuffé med en kock som står och grillar...Vi vill ha en avslppnad och lätt stämmning så jag tror det skulle kunna vara nåt.
Har mailat KB catering för att få ett kostnadsförslag.
Fick också ett mail ang PRO gården på Aspö och vi kommer inte kunna vara där då man max kan vara 47 och vi troligen blir ca 60...Känns lite trist men jag tror nog folketshus kan bli bra också. Är det någon av er som varit i folkets hus på Aspö?
Efter vårt buffé pratande är vi (läs jag) nu lite inne på att kanske ha grillbuffé med en kock som står och grillar...Vi vill ha en avslppnad och lätt stämmning så jag tror det skulle kunna vara nåt.
Har mailat KB catering för att få ett kostnadsförslag.
Fick också ett mail ang PRO gården på Aspö och vi kommer inte kunna vara där då man max kan vara 47 och vi troligen blir ca 60...Känns lite trist men jag tror nog folketshus kan bli bra också. Är det någon av er som varit i folkets hus på Aspö?