• BlomAnna

Bröllop i Karlskrona 2012, någon mer?

Finns det någon mer som planerar bröllop i Karlskrona under nästa år som vill fljas åt och dela med sig av tips, tankar och ideér?

• Svar på tråden Bröllop i Karlskrona 2012, någon mer?
  • drömmer

Åh Montmartre är vår favoritresturang. Tack för tipset!! Vad har ni fått för offert och hur många är ni? Vi funderar på att enbart catera huvudrätten...

• chani

Vi ärca 60 personer.
    Vi kommer ha ett möte med dom när vi kommer till Karlskrona nästa gång. ( Bor och jobbar i Stockholm men jag kommer från Karlskrona). Så vi har inte fått någon offert ännu.

• chani

Är det förresten någon som vet någon snygg bil som ni ska använda ? Vi försöker hitta och leta med ljus och lykta men har inte hittat något bra alternativ ännu..

Vi önskar helt en sportbil, relativt ny och fräsch men även äldre snygga bilar går också bra. Alla tips är välkomna!

• fasit
    Glader skrev 2012-03-15 12:25:03 följande:
    Hej! Kul tråd:) jag ska också gifta mig i Karlskrona i sommar. Amiralitetskyrkan sedan axel till KSS dragsö. Det blir buffé (matkonsult). Klänning och näbbkläder inköpta. Dukar och ljusstakar inköpta. Fotograf fixad. Det är nog så långt som vi kommit:)
    Glader
    Vilket datum gifter ni er? Vi kommer ha samma kyrka och lokal:)
  • fasit
    chani skrev 2012-03-15 12:40:31 följande:
    Lilique:
    Ja, det blev lite stressigt där när maten in höll standarden men Montmatre killarna kunde ta ett möte dagen efter och de gjorde mig verkligen trygga i mitt val att använda dom!

Jag ska förresten också gifta mig i Amiraliteskyrkan.. Roligt att många här på foumet har lika tankar Skrattande

Var ska ni ha festen? Vi ska vara på Dragsö, KSS och frågade för ett par veckor sedan om man fick drapera taket, men det fick vi inte. Jättesynd för det skulle kunna rama in festen på ett trevligt sätt!
    Vilket datum gifter du dig?
  • Glader

Någon som ska ha festen på KSS som vet måtten på borden och hur många som kan sitta på varje sida? Funderar på att köpa organzatyg på rulle på ebay och använda som löpare men vet inte hur många meter som behövs...

Glader
  • drömmer

Någon som vet vart man kan hyra porslin till bröllopsfesten? Lokalen vi tittat på har nämligen inget som faller i vår smak.... Plasttallrikar så det känns som man är tillbaka i skolåldern!! Foten i munnen

Svar på tråden Bröllop i Karlskrona 2012, någon mer?