Bröllop i Karlskrona 2012, någon mer?
Finns det någon mer som planerar bröllop i Karlskrona under nästa år som vill fljas åt och dela med sig av tips, tankar och ideér?
Finns det någon mer som planerar bröllop i Karlskrona under nästa år som vill fljas åt och dela med sig av tips, tankar och ideér?
Minmamma hade frågat om tårtor på gylles. Desa att de bara kunde göra två våningar om de skulle stå direkt varandra. Ang lokal med runda bord så hr de runda bord på kolbodagården i Kalmar. Hade en kompis som gifte sig utanför Karlskrona och sen hade festen där.FINT ställe!! Lycka till alla!! Jag är på jakt efter en fotograf också..vi har inte bestämt om vi vill ha en "riktig" fotograf eller inte. Någopn medråd?
Hej, vi ska också gifta oss i Karlskrona i år. I augusti är det dags. :)
Än så länge har vi bokat kyrka och festlokal. Det blir Fredrikskyrkan och KFH:s festvåning.
Jag letar eter frisör, smink och brudbukett till en billig peng. Några som har tips eller kontakter?? Jag tänkte också på om någon av er som gifter sig i Kna behöver hjålp med musik kan ni gärna kontakta mig och min blivande man om ni är intresserade av fiol, sång, piano. Tack för tips!
Hej!
Jag gifter mig 17 Maj i Kristianopel! :) Är grymt stressad just nu!! Men jag hopppas det löser sig! :) Vi håller på att slipa på inbjudan........
Hur kan man få kontakt med gymnasieelever eller går man via skolan?Kan de göra dettai aug??Det är ju precis när skolan börjar..
Antingen så går man via skolan eller så håller man utkik efter de utställningar/event som de olika programmen brukar delta i. De brukar annonseras via affischer över stan och så. Jag gick på ett event och hittade mina hårtjejer där. Såg hur de jobbade och gick helt enkelt fram och frågade dem när de var klarara haha.
Och du kan ju börja kolla nu till våren? De som går sista året (och därför inte går i skolan i augusti) gör sina yrkesprov och sånt, kransar, buketter osv. "Min" florist tog studenten förra sommaren (jag var tidigt ute) och jag såg direkt i stilen på hennes prov att hon skulle förstå vad jag vill ha.
Du känner ingen nu som du kan rekommendera? Kanske samma tjej som ska hjälpa dig?om vi nu inte gifter oss samtidigt:)
Är det någon som vet om Wadring-Juvel är ett bra ställe? Behöver justera min ring en aning.