Vad ska ni äta idag?
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
Visst Gordon är Gordon och han är rätt så trevlig människa privat .
Många av de engelska kockarna som folk älskar idag växte upp med Delia på tv eftersom hon började på 1970 med matlagnings program. Hon är liksom ur modern för Engelska tv kockar idag. Hennes program var mat man kunde göra och man behövde inte en halv farm och en expidition till Yttre mongoliet för att lyckas.
Hon är den enda tv kocken jag vet, som får en att sitta klistrad vid tv rutan och allt hon pratar om är ägg, ja, inget annat. Hur man vet att ägget är färskt, vilket stadium av ålder på ägg passar till vad och så vidare.
Jag gillar dock inte Nigella, visst är hennes böcker vackert skrivna MEN hon stängde ner sitt forum med mindre äön 24 timmars varning, vi medlemmar hade fått veta att de ville veta vilka förändringar vi ville att de skulle göra med forumet, torsdagen efter fick vi veta att de skulle läggas ner nästa dag... ehum tack..
Nej, tror att det är det avsnittet som går i eftermiddag/imorgon förmiddag som Heston är med i :)
Miniköttbullar med smak av soltorkad tomat ch makaroner ;)
Förresten - för att återgå till topic så blir det nog inte så mycket i dag.
Fick hoppa in och jobba akut och vi hann inte handla något innan. Så matlåda till i dag kan jag glömma bara.
Det blir en Allevo shake istället så jag överlever till i eftermiddag