• BlackWIngedAngel

Jag stör mig på...

Jag tror att de flesta av oss som hänger en del här på BT tröttnar på ett fenomen eller ett annat lite till och från. Ibland går det ut över en särskild tråd som handlar om något som man läst om på ett flertal ställen och till slut tröttnar på.

Det här är en tråd där vi kan få utlopp för alla de där tankarna tänkte jag! 

Meningen med tråden är alltså inte att starta hetsiga diskussioner utan att lätta hjärtat kring ett fenomen som man inte vill placera i någon särskild tråd. (Lite som "Nu tar vi död på myten om fåglar och ris" eller vad tråden nu hette.)

Om jag är helt ensam om att känna såhär så dör tråden snart ut. Om inte så kan vi säkert, om vi låter bli att motargumentera varandra, hinna tänka både "det där stör jag mig också på" och "ajdå, sådär gör ju jag med". Båda delarna kan säkert ge en tankeställare, tror jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-13 22:06
    Lägger in en liten brasklapp om något som påtalats i tråden tidigare men som kan behöva ett förtydligande i trådstarten:
    Tråden är alltså tänkt att vädra åsikter relaterade till bröllop och Bröllopstorget.

• Svar på tråden Jag stör mig på...
  • majflicka
    majflicka skrev 2011-07-11 12:34:53 följande:
    "då gnager åsikterna in i själen mig. Bläää på dem"
    ...skulle det vara ;) Jag är verbal idag
  • moonlightgirl

Jag stör mig på när man kontaktat folk här på bt som satt ut annons här på köp och sälj, som sen inte ens svarar. Det har hänt mig flera gånger att jag kontaktat personer här och "pratat" med dem om att köpa saker av dem och sen helt plötsligt svarar de inte längre. Tycker att det är dåligt att göra så.

• moonlightgirl

Jag stör mig också på att jag är så trött idag för att jag inte hade vett att gå och lägga mig i tid igårkväll. Skärpning till mig själv...

• Vi2alltid

Jag stör mig på att typ alla bikinissom finns i butikerna är TREKANT! Jag vill inte ha trekant!! Om jag äntligen hittar någon som inte är trekant eller halternek då är det antingen 1. en Tant bh 2. slut i min storlek.

Och på postorder verkar det som att en smal tjej med strl 70 INTE kan ha större än B-kupa?!? Vad är detta?!

Nästa år ska jag handla BH i mars!

• Kattpoet

Vi2....  Baddräkt för stor tjej kommer sällan upp i E kup och nu när jag fann den så  hade jag endast råd med en  Bay Watch röd, eftersom den kostade 149 kr och de andra  färgerba  450 kr...

Nåja, idag stör jag mig på mig själv, jag är för bra på att laga mat !   Vi ogynnest äter för  de är så gott!  Meh! 

• Vi2alltid
    Kattpoet skrev 2011-07-11 16:44:08 följande:
    Vi2.... Baddräkt för stor tjej kommer sällan upp i E kup och nu när jag fann den så hade jag endast råd med en Bay Watch röd, eftersom den kostade 149 kr och de andra färgerba 450 kr...

Nåja, idag stör jag mig på mig själv, jag är för bra på att laga mat ! Vi ogynnest äter för de är så gott! Meh!
    är det så illa? Har du testat Change?
  • Skumboll

Just nu stör jag mig på optikern som efter en trasig lins tog två veckor på sig att få hem en ny. Och dessutom har jag nu två OLIKA linser. 

Och så irriterar jag mig på tryckeriet som lovade att trycka klart allt innan de stänger ner två veckor nu. Nu verkar de inte hinna med, men det fick jag inte veta förrän jag själv ringde idag (min vanliga kontakt på tryckeriet har semester så det brukar i vanliga fall funka bra!).

• LisaEleonor
    Vi2alltid skrev 2011-07-11 16:39:03 följande:

Jag stör mig på att typ alla bikinissom finns i butikerna är TREKANT! Jag vill inte ha trekant!! Om jag äntligen hittar någon som inte är trekant eller halternek då är det antingen 1. en Tant bh 2. slut i min storlek.

Och på postorder verkar det som att en smal tjej med strl 70 INTE kan ha större än B-kupa?!? Vad är detta?!

Nästa år ska jag handla BH i mars!

www.bravissimo.se jag köper alla underkläder och bikinis där. Är ju omöjligt att köpa i Sverige utan att det kostar massor. Är i alla fall betydligt billigare där. Svenska affärer har jag gett upp.
  • Vi2alltid
    LisaEleonor skrev 2011-07-11 17:00:55 följande:
    www.bravissimo.se jag köper alla underkläder och bikinis där. Är ju omöjligt att köpa i Sverige utan att det kostar massor. Är i alla fall betydligt billigare där. Svenska affärer har jag gett upp.
    Tack för tipset! Ska kolla
  • Vi2alltid

Nu stör jag mig på en ny sak:

Onoff går i konkurs, och anställda fick veta det via media.... mitt i semestertider... Så jävla svårt det ska vara med kommunkation!

Svar på tråden Jag stör mig på...