• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Gwennie
    Wedding2012 skrev 2011-05-11 21:37:48 följande:
    går det inte att ändra texten?
    Menar du manschettknapparna? Naturligtvis!
  • nawal01
    Gwennie skrev 2011-05-11 19:16:07 följande:
    På väg i posten nu. Blir morgongåvan till min blivande, fast på bröllopsdagen så han kan använda dem då :)

Hej, vart har du beställt dom??
  • Wedding2012
    Gwennie skrev 2011-05-11 21:49:48 följande:
    Menar du manschettknapparna? Naturligtvis!
    ja precis dom jag menade, hittade inte på deras hemsida vart man gör det
  • Gwennie
    Wedding2012 skrev 2011-05-12 09:37:21 följande:
    ja precis dom jag menade, hittade inte på deras hemsida vart man gör det
    När du har beställt dem och lagt dem i kassan, skriver du in vilken text du vill ha i meddelanderutan.
  • Wedding2012
    Gwennie skrev 2011-05-12 12:37:03 följande:
    När du har beställt dem och lagt dem i kassan, skriver du in vilken text du vill ha i meddelanderutan.
    ah okej =)
  • hoodilady

Funderar på vilken färg man ska ha på håret på bröllopet, älskar askblonda nyanser, Så här kommer lite foton på färger som jag har tänkt mig..

Vilken färg kommer ni ha på håret?
  • sofi 88
    Jag kommer köra på min vanliga mörkblonda/ljusbruna färgton som är min naturliga. Antagligen kommer håret hunnit få lite solblekta slingor av sommarsolen eftersom vi gifter oss först i juli :) Pluggar och har därför inte råd att färga/slinga/bleka håret, framförallt inte som jag HATAR utväxter och därför måste färga håret ofta. Har dock förlikat mig med min naturliga hårfärg och börjat tycka den är riktigt snygg :)
  • Chicita
    hoodilady skrev 2011-05-12 13:52:03 följande:
    Funderar på vilken färg man ska ha på håret på bröllopet, älskar askblonda nyanser, Så här kommer lite foton på färger som jag har tänkt mig..
    Jag färgar alltid i någon röd nyans, men vilken röd - tja det varierar...
    Jag är så kallat "latent rödhårig" jag har samma pigment som en riktigt extremt äkta rödhårig person har, och jag har samma resistens mot smärtstillande som många rödhåriga av någon anledning har också...
    Så jag hjälper bara naturen på traven lite eftersom färgen inte riktigt räckte till att göra mig rödhårig vid tillverkningen så att säga *S*
    Brorsan fick allt pigment. Han är en sån där som har mörkbrunt (eller tja nu är det grått) hår och som blir knallbrun i februari när solen börjar titta fram Skrikandes
    Och nej jag är inte alls avundsjuk Oskyldig
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!