• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • hoodilady
    FruHassel skrev 2011-05-12 19:38:24 följande:
    Idag shoppade jag hem 1000 Ivory silkes rosenblad... Ska bli spännande att se hur de se ut... 55 kr totalt med frakt
    Oj! Vart då ifrån!?!?
  • hoodilady
    FruHassel skrev 2011-05-18 21:36:32 följande:
    ebay... Ska bli intressant att se när de dyker upp
    coolt!! har du någon länk på dessa? Vad kan man söka på?
  • FruHassel
    hoodilady skrev 2011-05-19 13:23:45 följande:
    coolt!! har du någon länk på dessa? Vad kan man söka på?
    www.ebay.com  sök på: rose petals så kommer det upp alla möjliga färger och olika många i de olika förpackningarna. ett tips är att kolla priset på www.forex.se och sen betala genom pay pal, det är många säljare som bara accepterar att bud läggs av personer som är kopplade till pay pal. Genom pp så får man hjälp att omvandla pengarna från USD till SEK., det är toppen bra...
  • c4trin

Har haft genomgående tema på våra saker.. Här ser ni ljusen vi gjort, festprogrammen tog en himla tid men nu e de också klara.
    "Fuskade" med placeringskorten och beställde från vistaprint med namn, datum pch monogram, men namnen skrev vi själva.
    Håller på med bordsplaceringstavlan nu också. =)
  • hoodilady
    FruHassel skrev 2011-05-20 09:50:47 följande:
    www.ebay.com  sök på: rose petals så kommer det upp alla möjliga färger och olika många i de olika förpackningarna. ett tips är att kolla priset på www.forex.se och sen betala genom pay pal, det är många säljare som bara accepterar att bud läggs av personer som är kopplade till pay pal. Genom pp så får man hjälp att omvandla pengarna från USD till SEK., det är toppen bra...
    Tack! Ska kika på det direkt! Japp, har Paypal.. köper mycket från usa.
  • hoodilady

Får jag fråga er bara:
    Vad saknar ni inom bröllop från de svenska sajterna?!
    Alltså önskar ni att ni kunde köpa något särskilt till ert bröllop inom Sverige? Istället för att beställa från andra länder och ebay och så.!?

Kan vara tex roliga caketoppers eller stämplar eller inbjudningskort etc. Vad är svenska bröllopssajter dåliga på?!

Tack om ni svarar!

• nawal01

Detta är ungefär mitt tema utgår ifrån. Klänningen på bilden är köpt, skorna och slöjan med!! NU är det småsaker kvar =)=)
  • IdaPierre
    c4trin skrev 2011-05-20 13:47:21 följande:

Har haft genomgående tema på våra saker.. Här ser ni ljusen vi gjort, festprogrammen tog en himla tid men nu e de också klara.
    "Fuskade" med placeringskorten och beställde från vistaprint med namn, datum pch monogram, men namnen skrev vi själva.
    Håller på med bordsplaceringstavlan nu också. =)
    Hur gjorde du placeringskorten?? jag va inne på den sidan men ja fattade nada..hihi
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!