• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • SposaRoma
    Freakie skrev 2011-05-06 22:49:58 följande:
    Det undrar jag också, de var jättefina!
    www.etsy.com/shop/dandelionland

Hon är fantastisk Glad Du skickar bilder på er och vad ni har på er, hårstil etc - hon målar!
  • jenniejummie
    Tittij skrev 2011-05-04 09:55:57 följande:
    Åh underbar frisyr! Den snor jag!!
    ja, visst är den helt underbar?!!
  • jenniejummie
    Oniq skrev 2011-05-04 09:55:17 följande:
    Glasfoten, vinflaskorna/karafferna, festprogrammen, ljushållarna, menyn mmmmm?
    jenniejummie skrev 2011-05-03 22:11:09 följande:
    Åh! PRECIS så känner jag  mig!
    Ja, jag håller med...
  • jenniejummie
    hoodilady skrev 2011-05-04 15:09:06 följande:
    Älskar de här bilderna, färgerna och dekorationerna! Önskar så att jag hade tid att göra såna där flaggor och just married vimplar... Fint!
    Ja, dom är jättehärliga, det finns en hel del fint på marthastewart.com
    Ta hjälp om du inte hinner...din m2b kanske är lite pysslig av sig...
  • missyJ

Åh va ja älskar denna tråd, Vi har fått tänka om från att ha festen på en loge (såhär 3 månader innan) och de får bli ett gigantiskt partytält istället på en lägda :) Kan nog bli bra ändå men vill nog ha lite tips från er alla va man kan göra för fint i ett tält?

• MrsT2011
    missyJ skrev 2011-05-07 10:39:19 följande:
    Åh va ja älskar denna tråd, Vi har fått tänka om från att ha festen på en loge (såhär 3 månader innan) och de får bli ett gigantiskt partytält istället på en lägda :) Kan nog bli bra ändå men vill nog ha lite tips från er alla va man kan göra för fint i ett tält?
    Spontant tänker jag ljusslinga med kulörta lyktor! IKEA har slingor med mini-rislampor i olika färger, borde bli jättemysigt att hänga kors och tvärs under taket i ett tält!
  • MrsT2011
    Elvismor skrev 2011-05-06 22:46:09 följande:
    Hej alla bridezillas därute!
    Jag här länge följt denna tråd och fått en massa tips och tänkte att det nu var dags att dela lite vidare. Kanske är några av bilderna tom härifrån!

Servett med namnskylt. Servetterna är rosa som sedan är inlindade i vitt så att bara lite av det rosa sticker ut. Bandet är i silver och namnlapparna är i grönt till killarna och rosa till tjejerna. 

Så här ska min bukett se ut! Rosa pioner, vita rosor och vita fresior.
    Vilken ljuvlig bukett! Och härligt upplägg med servetterna, det blir så snyggt med servetter i två färger och lite olika namnlappar. Smart att ge killarna gröna, ha ha!
  • hoodilady
    missyJ skrev 2011-05-07 10:39:19 följande:

• FruHassel

Har köpt manchettknappar till min pappa, på den ena står Father of och på den andra The bride

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!