• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • jenniejummie
    Wedding2012 skrev 2011-05-13 14:48:53 följande:
    Vi ska eventuellt ha en sån här =), red velvet cake

Åååå visst var det en sån som Robbie Williams hade på sitt bröllop?! vi har också varit inne på en sådan tårta....Tänkte provbaka en själv hemma och testa om den är så god som den ser ut!
  • Wedding2012
    jenniejummie skrev 2011-05-14 10:51:35 följande:
    Jag vet inte om han hade en sån haha.
    Men den är super god! har gjort en hemma och den blev okej, och ätit en som en jag kände bakat som var super god, en av dom godaste och maffigaste tårtorna ever, den är väldigt mättande ska man veta så gästerna orkar nog inte mer än 1 bit/person.
  • jenniejummie

lite annorlunda stolsdekoration!
  • jenniejummie

Snygg och enkel bordsplacering

Mer jute....kolla in manchettknapparna! Coolt!

fint serveringsbord...

• jenniejummie

Kanske inte luktar lika gott som en traditionell bröllopstårta men den är säkert god!
  • Näckrosbarnet
    moonlightgirl skrev 2011-05-13 22:03:38 följande:
    Finns liknande på ikea för mycket billigare peng än hos partylite.
    Möjligt, men det är skilland på kvalite´och kvalité
    Alis volat propriis
  • Pinkgrape
    Näckrosbarnet skrev 2011-05-15 00:57:15 följande:
    Möjligt, men det är skilland på kvalite´och kvalité
    Alis volat propriis
    Fast jag har då aldrig upplevt att det är dålig kvalitet på ljuslyktorna på Ikea. Dessutom kan det bli väldigt dyrt om man vill ha flera till en större dukning, men det är ju upp till var och en vad man tycker sådant är värt :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Chicita

Det är ju alltid så att man får vad man betalar för...
    Men jag betalar hellre 500:- på IKEA och får 100 ljuslyktor än 500:- på Partylite eller nån inredningsfirma och får 2-3 ljuslyktor Flört

Det är ju trots allt snyggare (enligt mig) att ha många ljuslyktor i kanske lite dålig kvalité än att ha bara några få i bra kvalité. För det känns mer snålt tycker jag ju då...
    Som gäst tänker man nog inte på om ljuslyktorna kostat flera hunda eller om dom kostat 5:-  (eller 25:- eller vad det nu kan vara för den modellen)... Man tänkte nog mer på helheten och stämningen

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!