• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Pinkgrape
    Oniq skrev 2011-05-21 19:32:15 följande:
    Bara som information: Det är väldigt 'kallt' ljus i dom.
    Ja, det står ju på informationen om dom :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • missyJ

Hittade såna jag med o ska beställa såna jag med nu

• apoolea

Fantastiskt tråd. Tror min inspirationsmapp har blivit dubbelt å stor :)

• hoodilady

Vill tipsa om Stockhome's burkar ta 6 betalar för 5. Man kan köpa såna och lägga godis i!
    Jag ska ha en "godisbar" vid gästboken så ska jag fylla burkarna med olika karameller och nonstops m.m, :)

• FruHassel

Idag kom våra askar hem, fick hämta ut dem med rek. Suuuper fina!!

• MrsT2011

Tips till er som inte har så många gäster och därmed kan lägga en extra slant på servettringar:

Finns fyrpack på albrekts guld för 99 kr, de ser ut som förstorade solitär-ringar med glas"diamant" i mitten.

Sedan finns dessa på village, 39 kr styck, med texten "smaklig måltid". Tycker de är hur härliga som helst!

• Wedding2012
    MrsT2011 skrev 2011-05-24 09:31:46 följande:
    Tips till er som inte har så många gäster och därmed kan lägga en extra slant på servettringar:

Finns fyrpack på albrekts guld för 99 kr, de ser ut som förstorade solitär-ringar med glas"diamant" i mitten.

Sedan finns dessa på village, 39 kr styck, med texten "smaklig måltid". Tycker de är hur härliga som helst!

har sett dom på albrekts, riktigt fina.
    dom där på village va rätt coola också =)
  • Tinzi
    hoodilady skrev 2011-05-23 19:16:11 följande:

Vill tipsa om Stockhome's burkar ta 6 betalar för 5. Man kan köpa såna och lägga godis i!
    Jag ska ha en "godisbar" vid gästboken så ska jag fylla burkarna med olika karameller och nonstops m.m, :)

Bra inspiration till mig som tänkt ha godisbuffé :) dock i svart vitt men ändå :)
  • 20110723

Verkligen bra initiativ att starta en bildtråd! Synd jag hittade den så sent ;)

Här kommer i alla fall lite bilder från oss!

Vår dukning.
    Låtsas inte om fleecefiltarna på stolarna. Skall inte ha stolarna som är på bilden, så filtarna har bara hängts över stolen för att få en liten bild av hur det ser ut på ett ungefär ;)

Våra favors, som ska fyllas med rosa chokladhjärtan

Placeringskort. Idén är snodd rakt av från Martha Stewarts hemsida :)

Festprogrammet är embossat för att få en lyxigare känsla :)

Hoppas någon kunde få lite inspiration från vår dukning!

• Elvismor

Älskar verkligen den här tråden, men får lite smått panik över att gå in här nu när det är fyra dagar kvar och se en massa bra idéer som man inte kommer hinna genomföra!!!

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!