• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • IdaPierre
    hoodilady skrev 2011-05-29 15:17:49 följande:

Vår välkomstdrink: Rosa Cava (Lavit Brut Rosado)

Hur många gäster har ni?? Och hur många flaskor kommer ni köpa....Vi vill oxå ha något liknande :) men de är ju så svårt att veta hur många flaskor man ska köpa...hihi
  • 20110723

Ni som ska ha cupcakes istället för tårta el kanske både och ;) Här är en helt underbar muffinsform!

• jenniejummie
    20110723 skrev 2011-05-29 19:05:46 följande:
    Tror det är 79 :- på Systembolaget.
    tackar!
  • jenniejummie
    annaochmias skrev 2011-05-29 21:24:46 följande:
    jenniejummie skrev 2011-05-28 10:19:25 följande:
    Våga Cinco de Mayo!!!

Åhhh wow, vilken vacker klänning! Vad är det för märke och modell?
    ÅÅ ledsen...vet ej vad det är för märke. Hittade bilden på www.stylemepretty.com
    gå in där och kika, där finns det säkert ngn info.
    Lycka till!
  • Dannedo
    Gottblåbär skrev 2011-05-04 16:55:54 följande:

Wow, det här är precis i den stilen jag vill ha! *Kopierar och spar i inspirationsmappen*

• Olga
    annaochmias skrev 2011-05-29 20:53:12 följande:
    Vet inte om någon tipsat om det här ändå, men jag kan rekommendera att köpa via Etsy. Jag köpte fjädrar från den här säljaren:

www.etsy.com/shop/pegasus22?ref=seller_info
    nej det har de väl inte gjort så mkt.. men tack jag hittade några till slut på ebay....e jätte nöjd...bara att de kommer hem...hehe harf aldrig handlat så genom de eller nån annan som inte är i sverige så jag känner mig lite nojjig måste jag säga... har du några erfarenheter??
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!