• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • c4trin
    IdaPierre skrev 2011-05-20 21:40:42 följande:
    Hur gjorde du placeringskorten?? jag va inne på den sidan men ja fattade nada..hihi
    Beställde visitkort, sen tryckte vi på gratiserbjudandet på förstasidan. Sen leta vi helt enkelt upp en bakgrund som vi gillade (tog helsvart) och började fixa, ta bort och lägga till egna bilder osv.
    Texten med namnen skrev vi sedan själva när korten kommit hem + diamanten är också ditklistrad efteråt
  • MrsT2011

Projekt dukning! =) Särskilt nöjd med servetterna.

• sofi 88
    MrsT2011 skrev 2011-05-21 09:46:15 följande:
    Projekt dukning! =) Särskilt nöjd med servetterna.
    Jättefina färger! Kommer bli kanon. Hur har du lyckats med servetten??
  • MrsT2011
    sofi 88 skrev 2011-05-21 11:19:48 följande:
    Jättefina färger! Kommer bli kanon. Hur har du lyckats med servetten??
    Tack så mycket! Det är så enkelt så det är nästan löjligt! =)

Här kommer beskrivning av vikningen, jag struntade i att göra en strut och plattade bara till det jag vek bakåt istället.

www.brudobrollop.se/manadsarkiv/brytningar/sydney/ny_sydney.html
  • sofi 88
    MrsT2011 skrev 2011-05-21 11:49:21 följande:
    Tack så mycket! Det är så enkelt så det är nästan löjligt! =)

Här kommer beskrivning av vikningen, jag struntade i att göra en strut och plattade bara till det jag vek bakåt istället.

www.brudobrollop.se/manadsarkiv/brytningar/sy...
    Tack för tipset! Det hamnar i bröllopsmappen :D
  • Sammet

Det här e nog bästa tipset att ta på morgon för att orka smälta all intryck!! 

• FruHassel
    nawal01 skrev 2011-05-20 17:34:42 följande:

klänningen är helt magisk, precis i min smak ... vad är det för märke? Vad kostar den? VILL HA!!!
  • nawal01
    FruHassel skrev 2011-05-21 17:42:04 följande:
    klänningen är helt magisk, precis i min smak ... vad är det för märke? Vad kostar den? VILL HA!!!
    Tack  =). Det är San patrick, så den ligger på 19600kr men jag köpte den på rea så den låg vid tio för några månader sen. Håll koll på rea vid brudaffärer!! =)
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!