• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • IdaPierre

Vi har färg tema silver/grå och cerise/mörkrosa. Letar efter inspiration för att dekorera festlokalen.
    Vill se MASSA bild tips i dessa färger! Känns tomt i skallen just nu :)

• helsingebrud

Letar inspiration för dukning, hittade mycket fint på duni.se
    kan rekommendera att kolla in deras filmer om servett vikningar !!

Kan tänka mig en kombination av ovanstående bilder....
  • Sara1291

Fantastiska dekorationer o idéer. Någon som har lite gnistrade vinteribspiration att dela med sig utav?? jag gifter mig till vintern

• SposaRoma

Sara1291 skrev 2011-05-04 21:22:10 följande:
    Fantastiska dekorationer o idéer. Någon som har lite gnistrade vinteribspiration att dela med sig utav?? jag gifter mig till vintern
  • SposaRoma
    hoodilady skrev 2011-05-04 15:11:18 följande:
    Så otroligt häftigt tema med resetemat! Rolig röd tråd genom hela som du har fått till bra tycker jag! Vore kul att se allt du gjort!
    Tack!

Jag ska ladda upp bilder nästa vecka, så får du se passen, kartan, bordsplaceringarna etc. Våra "favours" är en tygpåse med texten " I Hjärta ROMA" och har olivolja från Puglia och salt och pepparkar - de från Museum of Modern Art i NY, de som kramas (och är kopierade till döds i Thailand), sedan har vi lagt till ett familjerecept på ragu - fast printat på ett boardingpass. Glad
  • skruttisOmuffis
    hoodilady skrev 2011-05-02 14:08:39 följande:
    AH! underbart! gud va härligt!!.... ska ni bo i såna där "Sea Cobbage"?
    Vi ska bo i en beach villa på stranden. Vi har bokat en med egen jacuzzi
    Åh, det kommer bli såå skönt. Längtar minst lika mycket till resan som till bröllopet!
  • skruttisOmuffis
    Lottie350 skrev 2011-04-28 21:54:08 följande:
    OOo jag och mannen vill också åka dit! Vad kostar er resa?
    Massa pengar, alldeles för mycket pengar... Flört men det är nog värt varenda litet öre!!

Vi betalar runt 55 för två veckor i jacuzzi beach villa med halvpension. Vi åker i slutet av september, har bokat genom fritidsresor och flyger med Qatar.
  • Fossing77
    skruttisOmuffis skrev 2011-05-05 09:41:43 följande:
    Vi ska bo i en beach villa på stranden. Vi har bokat en med egen jacuzzi
    Åh, det kommer bli såå skönt. Längtar minst lika mycket till resan som till bröllopet!
    Oooooo!!! Låter ju ljuvligt!
    Undrar hur jag ska pussla till livet med 3 barn i en sån resa... Hi hi! Vi får nog åka och njuta när de blivit större. ;)
  • Wedding2012

vi ska önska oss rese checkar från fritidsresor i bröllopspresent, billigare smekmånad då =)

Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!