• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • zvartaliljan

Nu har jag testgjort en krona av en vanlig aluminiumburk. Jag ska göra måååånga såna här o ha på borden o lite överallt. Fast jag ska måla dom i guldfärg o så ska jag sätta en pärla i toppen på varje kronhörn.
  • MochR

zvartaliljan de var jätte fina kanske snor din idé Flört

• zvartaliljan
    MochR skrev 2011-05-03 14:09:05 följande:
    zvartaliljan de var jätte fina kanske snor din idé Flört
    akta fingrarna bara, rekommenderas att göras lååångt innan bröllopet för skärsår blir det lätt
  • hoodilady
    zvartaliljan skrev 2011-05-03 14:01:55 följande:

Nu har jag testgjort en krona av en vanlig aluminiumburk. Jag ska göra måååånga såna här o ha på borden o lite överallt. Fast jag ska måla dom i guldfärg o så ska jag sätta en pärla i toppen på varje kronhörn.
    Va påhittig du är!! Häftigt!
  • SposaRoma

Jag hoppar på här med - vilka fina bilder allihopa!!

Vårat bröllop är om ca 5 veckor, min klänning;

skor

hår (fast jag är brunett =) )

ev slöja men också denna

tårta är en blandnng av dessa två, minportioner och helt vit, men med ca 1/3 av dessa vackra färgglada fjärilar som börjar från duken under tårtan och uppåt

våra inbjudningar är pass, de ser ut som italienska pass. bordsplaceringen är en gammal världskarta och boardingpass som guidar folk till sina "destinationer", så gästboken är gamla vykort från världens alla städer i en resväska, ungefärlig stil; 

Nagellack Glad

• SposaRoma

Jag hoppar på här med - vilka fina bilder allihopa!!

Vårat bröllop är om ca 5 veckor, min klänning;

skor

hår (fast jag är brunett =) )

ev slöja men också denna

tårta är en blandnng av dessa två, minportioner och helt vit, men med ca 1/3 av dessa vackra färgglada fjärilar som börjar från duken under tårtan och uppåt

våra inbjudningar är pass, de ser ut som italienska pass. bordsplaceringen är en gammal världskarta och boardingpass som guidar folk till sina "destinationer", så gästboken är gamla vykort från världens alla städer i en resväska, ungefärlig stil; 

Brudtärnor har klänningar i olika modeller och de valt dem själva, men ingefärliga färger : 

Nagellack Glad

Ring

brudgummens outfit

caketoppers - komplett med våra hundar =)

min bukett är en broschbukett som jag gör själv och brudtärnorna har buketter gjorda av godis - fast de ser ut som blommor =)

smink

Nog med spammande nu - håller på och fixar med program och meny och ska vara klar inom ett par veckor.
    Glad

• SposaRoma

Råkade dubbelposta - FÖRLÅT!Skäms

• 2011

Lyktorna var fina och blommorna sänkta i vatten på borden blev också riktigt snyggt.

Vi knöt fast programmen på fläktar. Det passade det tropiska temat och var praktiskt då det var ganska varmt under vigseln.
  • Wedding2012
    Fossing77 skrev 2011-05-03 10:53:15 följande:
    De ser ut att vara utskrivna på en gammal hederlig Dymo-maskin, som trycker texten så den står ut från plastbandet den skriver på. :)

Bilden lånad från: matildahammar.blogg.se/2010/december/dymo-wri...
    ah okej =), går den att köpa på clas ohlsons alltså?
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!