• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • hoodilady
    vagoth skrev 2011-04-11 15:30:51 följande:

Hårsmycken från www.parantparant.se

Jag älskar deras håraccessoarer.. synd att jag inte tagit mig tid att gå dit bara... de har ju inte så mycket på hemsidan! har du köpt nån?!
  • förlovadflicka
    hoodilady skrev 2011-04-19 14:28:26 följande:
    Har ni sett vilken bra idé med bordsplaceringen! Då behöver man ju inga dyra askar om man vill ge en godisbit!

Åh, vad smart!
  • Pinkgrape

Organzaband, kan användas till det mesta :) Själv ska jag använda det till stolarna, att knyta rosetter.

Svart
    bredd 2cm
    längd 5x50m = 250m

Rosa
    bredd 1,3cm
    längd 5x55m = 275m

Betalade 289kr för allt det, fri frakt, ebay.
  • Tinzi
    Pinkgrape skrev 2011-04-19 15:06:25 följande:
    Organzaband, kan användas till det mesta :) Själv ska jag använda det till stolarna, att knyta rosetter.

Svart
    bredd 2cm
    längd 5x50m = 250m

Rosa
    bredd 1,3cm
    längd 5x55m = 275m

Betalade 289kr för allt det, fri frakt, ebay.
    Nu vet jag inte när du gifter dig, men vill du inte spara det svarta köper jag det gärna sen, ska ju ha till stolarna jag med :)
  • Pinkgrape
    Tinzi skrev 2011-04-19 19:54:29 följande:
    Nu vet jag inte när du gifter dig, men vill du inte spara det svarta köper jag det gärna sen, ska ju ha till stolarna jag med :)
    Gifter mig 13 augusti :) Tror inte att jag kommer spara det svarta sedan, kommer klippa det i 3 meters bitar.
  • Tinzi
    Pinkgrape skrev 2011-04-19 20:03:50 följande:
    Gifter mig 13 augusti :) Tror inte att jag kommer spara det svarta sedan, kommer klippa det i 3 meters bitar.
    Oki, hojta till isf så köper jag det gärna. (gifter mig Maj 2012 så ett tag kvar) Jag kan göra ett inlägg i dn GB så har du mig där :)
  • Pinkgrape
    Tinzi skrev 2011-04-19 22:11:37 följande:
    Oki, hojta till isf så köper jag det gärna. (gifter mig Maj 2012 så ett tag kvar) Jag kan göra ett inlägg i dn GB så har du mig där :)
    Ja, det blir bra :D
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!