• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • jenniejummie

Vilken himla bra tråd!!! Oj vad inspiration jag har fått, Tack till alla! Bjussar tebax med lite blandade bilder....väääldigt blandade bilder, men det är ju en bildtråd... håll till godo!
  • Tinzi
    Wedding2012 skrev 2011-05-03 20:42:48 följande:
    ah okej =), går den att köpa på clas ohlsons alltså?
    EN sån skall jag defintivt ha, man kan ju säkert ha dem till ngt annat än just servetterna, några förslag? :)
  • plankton
    SnartFruSir skrev 2011-02-02 16:49:18 följande:

Oops, råkade visst trycka fel första gången, men här är lite inspiration till dukningen som vi har
    Ändrar mig nu angående vilken bordsdekoration vi ska ha - vasen med blommor är fantastisk! Var köper man vasen och så stora flytljus?
  • Wedding2012
    Tinzi skrev 2011-05-03 22:13:39 följande:
    EN sån skall jag defintivt ha, man kan ju säkert ha dem till ngt annat än just servetterna, några förslag? :)
    precis =), den var häftig.

har tyvärr inte förslag till något annat :P
  • Oniq
    Tinzi skrev 2011-05-03 22:13:39 följande:
    Glasfoten, vinflaskorna/karafferna, festprogrammen, ljushållarna, menyn mmmmm?
    jenniejummie skrev 2011-05-03 22:11:09 följande:
    Åh! PRECIS så känner jag  mig!
  • Tittij

Åh underbar frisyr! Den snor jag!!
  • Fossing77
    Wedding2012 skrev 2011-05-03 20:42:48 följande:
    ah okej =), går den att köpa på clas ohlsons alltså?
    Det skulle jag tro, kolla deras webshop :) Tjejen som bloggade om den skrev detta 2010 så den lär ju finnas kvar i så fall.
  • hoodilady

Vilken himla bra tråd!!! Oj vad inspiration jag har fått, Tack till alla! Bjussar tebax med lite blandade bilder....väääldigt blandade bilder, men det är ju en bildtråd... håll till godo!
    Älskar de här bilderna, färgerna och dekorationerna! Önskar så att jag hade tid att göra såna där flaggor och just married vimplar... Fint!
  • hoodilady
    SposaRoma skrev 2011-05-03 17:19:43 följande:
    Jag hoppar på här med - vilka fina bilder allihopa!!

Vårat bröllop är om ca 5 veckor, min klänning;

våra inbjudningar är pass, de ser ut som italienska pass. bordsplaceringen är en gammal världskarta och boardingpass som guidar folk till sina "destinationer", så gästboken är gamla vykort från världens alla städer i en resväska, ungefärlig stil;
    Så otroligt häftigt tema med resetemat! Rolig röd tråd genom hela som du har fått till bra tycker jag! Vore kul att se allt du gjort!
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!