Bildtråd för tårtor
Jag tänkte att vi kanske kunde lägga upp bilder på fina tårtor som vi kan tänka oss till våra bröllop. Eller lägga upp bild på tårtan som man hade på sitt bröllop, om man redan är gift.
Jag tänkte att vi kanske kunde lägga upp bilder på fina tårtor som vi kan tänka oss till våra bröllop. Eller lägga upp bild på tårtan som man hade på sitt bröllop, om man redan är gift.
Min favorittårta, föll direkt för den.
Funderar på något sånt här i toppen till brudparet & sedan cupcakes som nedan till gästerna.
Haha, nej, inte alls, jag bakar den själv^^ Men annars kan man nog tyvärr få betala en hel del.
Snartfru, ser exakt ut som den tårtan vi skulle ha haft på bröllopet om jag inte hade vrålvägrat, orsaken är att bottnarna är tjock fruktkaka, ingen fyllning och rätt så stabbig och jag och min make gillar inte fruktkaka, förutom Dundee cake men den är dränkt i whisky och för "blöt" för en engelska bröllops tårta.
Kattpoet: Vi ska baka våran med tre sorters chokladmousse (mörk, ljus och vit) Varvat med pistagekräm och Marängbotten. Tyvärr finns det en nötallergiker i sällskapet men det blir en minitårta för hennes del.
Funderar på något sånt här i toppen till brudparet & sedan cupcakes som nedan till gästerna.