• fru AM

Välkomna till Tivoli Empatia!

I tidernas begynnelse hoppade vi på Barnkarusellen, men efter fyra år har vi fått uppleva det mesta i tivoliväg i den här stammistråden: berg- & dalbanor, skräcktunnlar, skrattsessioner i Lustiga Huset, spåmadamer … För att inte tala om alla timmar, veckor, månader, år vid Lyckohjulet – nit eller vinst denna gång …?

Här är oftast högt i tak – vi pratar sömn och sömnbrist, barn och barnbrist (och möjligen brister hos befintliga barn ), ägglossning och utebliven ägglossning, jämlikhet och ojämlikheter, amning och flaskmatning, relationer, sorg, glädje, död, liv, recept på mat och recept på barnalstrande läkemedel och metoder … Ibland håller vi med varandra och ibland ryker vi ihop. Det blir som det blir. Tråden är som livet självt, helt enkelt.

Välkommen att hoppa in, i farten, i trådkarusellen som utgör tivolits nav!  Presentera dig (med ålder, skostorlek, favoritchoklad, ungefärligt geografiskt läge och status i barnfabriken) när du känner dig mogen att kliva ut ur smygläsargarderoben. Många av våra stammisar är före detta smygisar … I den här tråden finns det en hittills oskriven regel som kanske skulle kunna formuleras så här: Vi bryr oss om varandra på riktigt – i glädje och sorg.

Förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3792698.html

• Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!
  • Klockarbol

Undrar om det här också är en sk förbättring?
    Typ träd-visning av inläggen?

Ska nog visitera bugg-tråden...

• BrudSommar2006

Vad menar ni med att era inlägg hamnar konstigt??? Jag ser ingenting???

• passionsblomman

BS, ligger alla våra inlägg precis som vanligt i listan för dig? För att för mig så ligger de HELT keff!

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • BrudSommar2006

Hursom, avbruten tidigare som vanligt-

September, jag hoppas som bara den att de här sprutorna gör skillnad! Måtte det vara så, hoppas, hoppas, hoppas. Stort grattis till plusset i alla fall.

Sweet, ja någon form av brunch kanske det får bli. Vårt hur är rätt litet men sommarhalvåret kan vi använda oss av vårt uterum och då blir det lite lättare. Oktober brukar fortfarande gå bra att vara där med lite värme på.

• passionsblomman

och mitt inlägg #6373 är ju värst! Där ligger precis allt -utom ordet "Sweet" UTANFÖR pratbubblan, och alltså rakt på underlägget kan man säga. Alla andra inlägg efter det ligger lite förskjutna hit och dit, omlott i diverse kombinationer.... *fattar noll*

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • BrudSommar2006

Sweet, varför skulle det blir dyrare om ni nu måste byta advokat? Hade ni hittat en billig? Om ni nu skulle försöka er på att göra detta själva och något inte är rätt ifyllt, får man bara blankt nej utan chans att göra om då, eller får man tillbaka allt för att göra rätt och kunna ändra?

• Klockarbol

Dessutom försvann den bleklila "ramen" runt inläggen efter ditt spexiga inlägg Blomman!

Inte för att det gör så värstans mycket Flört

• BrudSommar2006

Nix, allt ser ut precis som vanligt här???

• BrudSommar2006

Märkligt, men jag är nöjd, för mig är allt precis som vanligt! Vad har ni för browser?

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!