• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-31 15:59:23 följande:
    Men ärligt tjejer, känns det okej att ha guldhjärtan i boxarna? Tänk om jag är lite snål nu bara när jag inte vill betala nästan 3000 pix för macaroner.... 
    Men nej du är inte snål! Kör på hjärtana herregud 3000 för kakor!! nej det går inte choklad e mums!
  • tigerlily
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 15:47:44 följande:
    åhh vad skönt o höraGlad ja jag ska vara positiv!!!
    Ja det är bra! Heja, heja!!
  • Skumboll

Ni har nog övertygat mig nog.... 
    Även fast jag VILL ha macaroner så känns det inte riktigt okej att lägga sådana summor på kakor. Dessutom får jag ju inte äta alla själv!  
    Choklad blir det! 

• tigerlily
    Miceme skrev 2011-03-31 15:58:53 följande:
    Ja just det såna finns det ju med Cool
    Det glömmer jag allt för ofta!

Måste inflika med anledningen av diskussionen om tjock bred och marängig!
    Jag har ett tvillingpar en pojke och en flicka, pojken är som ett streck och flickan mer knubbig. För inte så längesedan när vi bytte om allesammans så drog pojken in magen och sa titta så smal jag är.
    Flickan spände sin lilla knubbiga mage klappade den och sa: Så här smal är jag!

Det tycker jag är ett så härligt tanke sätt, så nu säger jag varje morgon framför spegeln att; jaha idag är jag så här smal! (håller på att gå ner ivikt så att jag blir ju lite smalare varje dag)
     Känner att jag startar dagen på ett riktigt positivt sätt!
    Ha ha ha! Helt rätt inställning! Tänk om vi vuxna kunde ha den lite oftare!
  • Sommarbrud
    Miceme skrev 2011-03-31 15:58:53 följande:
    Ja just det såna finns det ju med Cool
    Det glömmer jag allt för ofta!

Måste inflika med anledningen av diskussionen om tjock bred och marängig!
    Jag har ett tvillingpar en pojke och en flicka, pojken är som ett streck och flickan mer knubbig. För inte så längesedan när vi bytte om allesammans så drog pojken in magen och sa titta så smal jag är.
    Flickan spände sin lilla knubbiga mage klappade den och sa: Så här smal är jag!

Det tycker jag är ett så härligt tanke sätt, så nu säger jag varje morgon framför spegeln att; jaha idag är jag så här smal! (håller på att gå ner ivikt så att jag blir ju lite smalare varje dag)
     Känner att jag startar dagen på ett riktigt positivt sätt!
    Haha så ska jag också börja tänka! Riktigt roligt :)
  • Sommarbrud

Nej nu ska ajg ta en promenad till trädgårdsaffären o se om det finns ngt o plantera till mina krukor på framsidan. Sen ska jag fråga om min bukett tills jag gifter mig vill ha anemoner nu men verkar svårt att få tag i i juli. Ah dum månad!!

• Miceme

Kollade min mail och hade idag fått ett mail från Landy att min klänning är på väg och tracking number.
    Jag fick ju min klänning i onsdags förra veckan.
    Finns det snigel post via mail också??? Glad

• 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 16:17:02 följande:
    Nej nu ska ajg ta en promenad till trädgårdsaffären o se om det finns ngt o plantera till mina krukor på framsidan. Sen ska jag fråga om min bukett tills jag gifter mig vill ha anemoner nu men verkar svårt att få tag i i juli. Ah dum månad!!
    Ja, lite blommor gör alltid själen nytta... {#emotions_dlg.flower}
  • Skumboll
    Miceme skrev 2011-03-31 16:22:25 följande:
    Kollade min mail och hade idag fått ett mail från Landy att min klänning är på väg och tracking number.
    Hahaha, ibland undrar man ju!
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 16:17:02 följande:
    Det gör du rätt i! Hoppas du hittar något fint!
  • 1700tal
    Miceme skrev 2011-03-31 16:22:25 följande:
    Den var ju oxå bra!
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden