jkbr skrev 2011-03-31 17:52:48 följande:
tcker du det är värt 100 dollar mer?
kanske jag ska ta polyetser för jag ska ju inte ha det in på kroppen och eftersom jag redan lagt ut 5000 på en klänning och tänker den här som en backup, hur är chiffongen i färgen gemfört med satinet? jag har prover på det men inte chiffong. tack för hjälp :)
Hm, bara 100 dollar extra för att få sidenchiffong är ju i och för sig riktigt bra deal tycker jag. Mkt billigt när jag tänker efter! Jag fick betala runt 150-200 dollar extra (och det var företagspris) för att få min i sidentaft. Visserligen mkt mkt men ändå.. Men så himla låg som dollarn är nu skulle jag nog inte tveka att slå till! Men det är jag det... Jag är ju såld på siden numera!
Är det ivory du tänker på? Tycker nog sidenchiffongen är mer lik den snygga gräddiga ivory som satinet har. Polyestersatin är ljusare än satinet (i ivory) tycker jag...
Fast lagret under chiffongen är ju oxå i polyester så det blir nog lite klistereffekt ändå...

Alltså att chiffongen klistrar sig mot satinet som brukar vara under..
Sommarbrud skrev 2011-03-31 17:58:14 följande:
Haha hur skulle vi klara oss utan 1700tal :)
Skumboll skrev 2011-03-31 17:59:49 följande:
Enkelt - det skulle vi inte!

Tsss, stooop...

Bara kul att hjälpa!
S2011 skrev 2011-03-31 18:24:13 följande:
Haha, okej

Har dock inte hunnit hoppa i den än, så det blir bara galg-bilder än.
Fram och bak, och närbild på baksidan med knappat och broderier nedan:
Men ÅÅH, vad kul med lite bilder äntligen!

Ser ju finfin ut, särskilt bak. Mkt välarbetade detaljer ser det ut som! Hur känns tyget och kvalitén?