1700tal skrev 2011-03-31 11:29:58 följande:
De ska vara till tryffelbollar (eller nån annan rejäl godbit) som gästerna får i ask bredvid sin tallrik istället för efterrätt. Typ ivory till boxen och så med snöre runt som matchar färgtemat. Grejen är bara att jag är helt allergisk mot "skräpiga" middagsbord så får inte vara nåt som består av 100 beståndsdelar när man öppnat dem. Gillade därför idén (som nån kom med här i tråden) att göra rosetter bara runt locket. Då kan man öppna boxen utan att knyta upp nåt så det blir lösa snören överallt. I-landsproblem... Igen!

Sommarbrud skrev 2011-03-31 10:43:43 följande:
Du tror det? Kanske iof hittar jag ju en massa billiga sidor så kanske har sparat pengar

Precis! Tänk om inte BT (och denna fabulösa tråd i synnerhet) fanns, tänk vad dyrt allt skulle bli då! Gå in i första bästa svenska hobbyaffär och köpa askar... Ojoj...
För att inte tala om vad man sparar på bröllopskläderna! Hum, om man inte beställer 4 klänningar då förstås...

Sörön10 skrev 2011-03-31 10:46:27 följande:
Ja det är väl smart. Det ska jag göra. Men det känns liksom lite osäkert när det kommer upp en varningspopup för hela sidan. Dock ska ju Milly vara safe så vi får hoppas att det bara är en bugg!
Ja, gör så. Milly är iaf en väletablerad tillverkare i övrigt. Och så har ju rätt många gjort nu under tiden deras sida varit nere och det fungerar ju lika bra det oxå.. Beställ nu med dig!!

ja, jag skickade ett mail till adressen som finns på sidan! "denna vill jag beställa i denna storlek och färg. hur gör jag?" :)