• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 10:43:43 följande:
    Du tror det? Kanske iof hittar jag ju en massa billiga sidor så kanske har sparat pengar Skål
    Precis, man måste se på det på rätt sätt! Tungan ute
  • Sörön10
    1700tal skrev 2011-03-31 10:37:14 följande:
    Men kan du inte bara maila dem och skriva vilken du vill ha och be om betallänk på rätt summa?
    Ja det är väl smart. Det ska jag göra. Men det känns liksom lite osäkert när det kommer upp en varningspopup för hela sidan. Dock ska ju Milly vara safe så vi får hoppas att det bara är en bugg! 
  • Skumboll

Euhm.... såg att sommarbrud gjorde ett nytt inlägg men när jag går in i tråden så syns det inte. vad märkligt!

• Sommarbrud

Ja jag ser inte mitt inlägg heller...

• Sommarbrud

Men jag kan inte skicka inlägg med bilder Rynkar på näsan

• 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-31 10:38:06 följande:
    Vad ska du ha för boxar?
    De ska vara till tryffelbollar (eller nån annan rejäl godbit) som gästerna får i ask bredvid sin tallrik istället för efterrätt. Typ ivory till boxen och så med snöre runt som matchar färgtemat. Grejen är bara att jag är helt allergisk mot "skräpiga" middagsbord så får inte vara nåt som består av 100 beståndsdelar när man öppnat dem. Gillade därför idén (som nån kom med här i tråden) att göra rosetter bara runt locket. Då kan man öppna boxen utan att knyta upp nåt så det blir lösa snören överallt. I-landsproblem... Igen!
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 10:43:43 följande:
    Du tror det? Kanske iof hittar jag ju en massa billiga sidor så kanske har sparat pengar Skål
    Precis! Tänk om inte BT (och denna fabulösa tråd i synnerhet) fanns, tänk vad dyrt allt skulle bli då! Gå in i första bästa svenska hobbyaffär och köpa askar... Ojoj...

För att inte tala om vad man sparar på bröllopskläderna! Hum, om man inte beställer 4 klänningar då förstås...
    Sörön10 skrev 2011-03-31 10:46:27 följande:
    Ja det är väl smart. Det ska jag göra. Men det känns liksom lite osäkert när det kommer upp en varningspopup för hela sidan. Dock ska ju Milly vara safe så vi får hoppas att det bara är en bugg! 
    Ja, gör så. Milly är iaf en väletablerad tillverkare i övrigt. Och så har ju rätt många gjort nu under tiden deras sida varit nere och det fungerar ju lika bra det oxå.. Beställ nu med dig!!
  • 1700tal
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 11:26:17 följande:

Varför inte det? Du menar här i tråden? Från din vanliga dator?
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 11:26:17 följande:

Hm, konstigt! Kopierar du in bilden då? Om du istället väljer att ladda upp bild, funkar det inte då heller?
  • Sommarbrud
    1700tal skrev 2011-03-31 11:30:41 följande:
    Varför inte det? Du menar här i tråden? Från din vanliga dator?
    Ja från min vanliga dator om jag bifogar en bild så kommer det upp ett error med.
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-31 11:37:54 följande:
    Ja från min vanliga dator om jag bifogar en bild så kommer det upp ett error med.
    Testat att starta om datorn?
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden