Skumboll skrev 2011-03-29 22:03:47 följande:
VA, vad är det ni säger om mig? Jag har ju jättebra inflytande på er!!

1700tal skrev 2011-03-29 21:55:44 följande:
Nej men SKUMBOLL!! Du som står för måttlighet i denna tråd... Även om du verkar gå lös på etsy ibland...

Men jaaaa, joo, det blir nog (kanske) en sån oxå... Kanske, om alla de andra skulle visa sig vara katastrofalt fula...

HAHA, det är vad ni tror ja....
Klart alla andra klänningar blir helt katastrofala, allt för att få köpa en till!
INGEN i den här tråden har bra inflytande på NÅGON!!
Jo, nog ska jag kunna kisa lite med ögonen när klänningarna kommer så mest skavankerna syns... Och då måste jag (bör faktiskt) ju beställa darocan...

Sommarbrud skrev 2011-03-29 22:04:31 följande:
Jag tror Miceme är smart som köper en till! jag kommer sitta som en stor maräng o inte orka dansa!
Miceme: Din andra klänning är super fin, men kommer inte riktigt ihåg, hur stor är din första ?
Jo, det är smart. Jag har tänkt samma tanke fast att göra en och samma klänning med lång och kort kjollängd. Milly har redan nån klänning i sortimentet där man kan haka av hela kjolen från knäet och ner. Riktigt smart!
Funderade oxå på hur micemes klänning ser ut. Hur stor var kjolen nu?
Skumboll skrev 2011-03-29 22:05:28 följande:
Dethär börjar ju likna förtal.....

Sommarbrud skrev 2011-03-29 22:06:49 följande:
nej men skumboll har gjort så jag har börjat fundera på en massa saker när du varit borta o nu mååååste jag ju köpa allt som hon har köpt :) Men annars är ju mitt motto i livet att handla så kör på en till!
Mm, läste nåt om en hårblomma...

Skumboll skrev 2011-03-29 22:07:01 följande:
Nu ska jag ta ett kul-piller och gå och sooooova, see you tomorrow tjejjer!
Night night! Kul-piller - vem behöver droger?