• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    Aylas skrev 2011-03-29 08:26:57 följande:
    Nån som hört något från bella de senaste dagarna. Jag skulle fått bilderna på testklänningen förra veckan men istället har hon slutat att svara på mail. Sitter ju på helspänn varje gång jag öppnar mailen.
    Har du testat att chatta med bellorna istället? 
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-28 21:58:13 följande:

Men det är så man ska leva :) Jag är ju rätt vass, brukar missa att skicka in dagar och då får man ju inte allt för mkt av försäkringskassan....

Jag borde förresten få min klänning från milanoo nästa vecka :)

Jag vet, jag får bara sån ångest av shopping!
    Haha, ja, skickar man inte in någon begäran så blir det ju inte mycket till pengar. Men du får se det från den ljusa sida, du sparar föräldradagar!
  • Skumboll

Förresten, har ni sett att millys hemsida är uppe igen?

• Sommarbrud

Darling Daisy: Fina skor. gillade de beiga o vita bäst. De vita var riktigt snygga, undrar om de finns i svart måste kollas.

Skumboll: Nej inte mkt pengar då :/ Ångest ska man aldrig ha över det man handlar då är ju nöjet borta, sluta med det!

• Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-29 09:09:17 följande:
    Skumboll: Nej inte mkt pengar då :/ Ångest ska man aldrig ha över det man handlar då är ju nöjet borta, sluta med det!
    Haha, sluta med att shoppa eller sluta med att få ångest?
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-29 09:10:52 följande:
    Haha, sluta med att shoppa eller sluta med att få ångest?
    Men ångest såklart!!!
  • jkbr

nu har jag beställt en klänning i fall att jag inte blir nöjd med min, känner mig inte helt nöjd med den jag har fast jag varit hos skräddaren men den och allt, är det nån av er som har fler klänningar?   vad gör ni med dom som blir över? :)  Min nuvarande är en lilly men efter att ha lust läst här så verkar milly klänningarna vara i samma om inte bättre kvalitet än lilly? spänd!!
    hoppas jag hinner få den innan bröllopet 18 juni bara:)  den här har jag  beställt i chiffon.:)

• Sommarbrud

Jag kan vara ute och cykla nu, men är det inte ngn i tråden som jobbade som frisör?

• Sommarbrud
    jkbr skrev 2011-03-29 13:20:30 följande:
    nu har jag beställt en klänning i fall att jag inte blir nöjd med min, känner mig inte helt nöjd med den jag har fast jag varit hos skräddaren men den och allt, är det nån av er som har fler klänningar?   vad gör ni med dom som blir över? :)  Min nuvarande är en lilly men efter att ha lust läst här så verkar milly klänningarna vara i samma om inte bättre kvalitet än lilly? spänd!!
    hoppas jag hinner få den innan bröllopet 18 juni bara:)  den här har jag  beställt i chiffon.:)

Jag har sålt en, och beställt två nya. Du kan ju alltid sälja :)
    Har också hört att Milly är riktigt bra, så det kommer nog bli kanon, när beställde du?
  • 1700tal

Halloj tjejer!! Nu är jag tillbaka från den långa jobbresan. Men allvarligt, herregud vad sthlm ligger avlägset! Känns som jag varit på andra sidan jordklotet... Flört 

Men nu vill jag ha mina klänningar! Skrikandes

Hur går det för er andra? Ska försöka plöja mig igenom de maaaassa sidor ni skrivit på den vecka jag varit borta...

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden