Precious Love skrev 2011-03-29 21:36:00 följande:
Tack så mycket! Ja, det var kärlek vid första ögonkastet för mig! :)
Jag beställde den (tyvärr) med korsettsnörning i ryggen, med tanke på att jag än har 16 månader kvar till dagen D och att jag inte riktigt litar på mina egna mätningar. :P Helst hade jag velat ha den precis som på bilden men man vet ju aldrig hur kroppen kommer att se ut då. :)
När det kommer till färgen hade jag helst velat ha den i samma "light gold" som på bilden men enligt deras (ShopInDream) färgprov var deras light gold väldigt mörk så jag vågar inte chansa så det blir ivory på min klänning.
Tack för svaret angående fishbone bust. Då ska jag be dem sy in några fjädrar i klänningen så att man har lite stöd. ;)
Ska bli jätteintressant att få följa hur den blir sen. Hoppas du låter oss få se den när den kommer!
Vad kostade den om man får fråga?
Miceme skrev 2011-03-29 21:38:56 följande:
Ja den ska vara så då blir den lite lik min jag byter till.
Ja den är beställd, efter jag fick min från Landy så insåg jag att jag kommer bli väldigt begränsad under kvällen i så stor kjol!
Och vad gör man inte för att få ha en klänning till

Jag tänkte jag skulle byta om efter middagen...
Vet inte om man brukar ta brudvalsen före eller efter tårtan??
Men strax innan valsen tänkte jag iaf att jag skulle ta fram nummer 2.
Aha, ja den matchar ju fint i stil med tärnklänningen.

Och den kommer du ju kunna röra dig (och dansa) obehindrat i. Tror brudvalsen brukar komma ganska snart efter middagen och tårta senare. Men det gör man förstås som man vill. Men det är nog smart att dansa i den där. Där kan du sträcka ut benen ordentligt!