• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-30 09:03:23 följande:
    Haha, måste vara så! Eller så har hon mycket att göra.... ingen aning. 
    För jag har märkt på landy att om jag svårar ngt som är lite svårare så kan det dröja med svar..

Alltså blir galen min K-knapp på tangentbordet funkar nästan inte måste slå in så idag kommer det fattas k i mina texter..
  • Darling Daisy

Kan det vara så att Bellorna/Lucy har bra koll på nästan allt, men inte på de allra svåraste frågorna??
    Jag har nog också märkt att de svårare frågorna inte besvaras lika snabbt som lättare.

• Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-30 09:05:12 följande:
    För jag har märkt på landy att om jag svårar ngt som är lite svårare så kan det dröja med svar..

Alltså blir galen min K-knapp på tangentbordet funkar nästan inte måste slå in så idag kommer det fattas k i mina texter..
    Nu svarade hon, hon bad mig vänta en stund så skulle hon svara sedan. Och jag som ska åka och lämna lillen på dagis snart.... buhu. 
  • Skumboll
    Darling Daisy skrev 2011-03-30 09:09:47 följande:
    Kan det vara så att Bellorna/Lucy har bra koll på nästan allt, men inte på de allra svåraste frågorna??
    Jag har nog också märkt att de svårare frågorna inte besvaras lika snabbt som lättare.
    Men det var verkligen ingen svår fråga... undrade bara hur det gick med mina klänningar!
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-30 09:11:18 följande:
    Men det var verkligen ingen svår fråga... undrade bara hur det gick med mina klänningar!
    Haha anse måstem kolla!!

Ahh blir galen på min k-knapp
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-30 09:13:51 följande:
    Haha anse måstem kolla!!

Ahh blir galen på min k-knapp
    Om K-tangenten är trasig kanske du måste köpa en ny dator!? Haha
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-30 09:21:22 följande:
    Om K-tangenten är trasig kanske du måste köpa en ny dator!? Haha
    jag lär ju hatar när inte saer fungerar, lite tråigt att denna dator bara är 6 månader... funderar på en i-pad men tycker de är lite krångliga o skriva på
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-30 09:27:14 följande:
    jag lär ju hatar när inte saer fungerar, lite tråigt att denna dator bara är 6 månader... funderar på en i-pad men tycker de är lite krångliga o skriva på
    ingen garanti kvar på datorn?
    Jag har en macbook, bästa datorn jag haft. Lika bra nu som när jag köpte den för 3,5 år sedan.
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-30 09:29:24 följande:
    ingen garanti kvar på datorn?
    Jag har en macbook, bästa datorn jag haft. Lika bra nu som när jag köpte den för 3,5 år sedan.
    jag misstänker att nappen an ha gått sönder för att w har varit vid datorn tror inte garantin täcker busiga barn.. Han an även ha förstört så ibland är skärmen mörk o ibland ljus :(
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-30 09:30:50 följande:
    jag misstänker att nappen an ha gått sönder för att w har varit vid datorn tror inte garantin täcker busiga barn.. Han an även ha förstört så ibland är skärmen mörk o ibland ljus :(
    Haha, det täcker nog inte garantin nej!
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden