• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-25 21:38:58 följande:
    Kommer passa super!
    Men ska du inte ha den själv? vad äljer du den för? Ahh du e ju inte bra för mig!!!
  • Sommarbrud

Skumboll: Jag måste hoppa i säng W är sjuk å han vaknar hela tiden o gråter ska försöka få sova lite innan han vaknar igen :( Är själv hemma med honom för första gången en hel helg självklart ka han bli sjuk just då !! Slåt ju aldrig fel.

• Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-25 21:40:05 följande:
    Men ska du inte ha den själv? vad äljer du den för? Ahh du e ju inte bra för mig!!!
    Den är fantastisk men jag har så litet huvud att hela mitt huvud kommer se ut som en stor blomma....  
    Har inte bestämt mig än hur jag ska göra.... känns bara som den kommer bli liggande vilket skulle vara supertråkigt!
  • Sommarbrud

Skumboll: Inboxa mig om jag har loggat ut å jag inte missar annars läer jag igen imorgon :)

• Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-25 21:48:41 följande:

Skumboll: Jag måste hoppa i säng W är sjuk å han vaknar hela tiden o gråter ska försöka få sova lite innan han vaknar igen :( Är själv hemma med honom för första gången en hel helg självklart ka han bli sjuk just då !! Slåt ju aldrig fel.

Krya på sig lilla W!  
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-25 21:49:30 följande:
    Skumboll: Inboxa mig om jag har loggat ut å jag inte missar annars läer jag igen imorgon :)
    Jag måste prova lite till innan jag bestämmer mig!
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-25 21:49:17 följande:
    Den är fantastisk men jag har så litet huvud att hela mitt huvud kommer se ut som en stor blomma....  
    Har inte bestämt mig än hur jag ska göra.... känns bara som den kommer bli liggande vilket skulle vara supertråkigt!
    Men om du inte vill ha den är jag intresserad inte ska en sådan klenod ligga i en låda!! Jag har ett stort huvud inga problem :) nej nu måste jag tänga av datorn inte googla fler saker till håret nu!!

Ja lite stackars W faktiskt, börjar fundera på om det kan vara öronen lit ejobbigt..
  • Skumboll
    Sommarbrud skrev 2011-03-25 21:54:20 följande:
    Men om du inte vill ha den är jag intresserad inte ska en sådan klenod ligga i en låda!! Jag har ett stort huvud inga problem :) nej nu måste jag tänga av datorn inte googla fler saker till håret nu!!

Ja lite stackars W faktiskt, börjar fundera på om det kan vara öronen lit ejobbigt..
    Ska fundera lite!

Jag vet hur det är... sonen är inne på sin fjärde sjukdomsvecka med kräkningar nu... 
    Är det öronen så nässpray och höjd huvudända när han sover! Hoppas han blir bättre snart!
  • My Wedding 2011

Skumboll: Jag skulle hitta adressen till din blogg som du skrev för ett tag sen, så jag klickade i "visa endast"  på ditt alias. Gissa hur många sidor du lyckats skriva HELT själv i tråden!

.... 62st...
    Jag hittade länken!

• Skumboll
    My Wedding 2011 skrev 2011-03-25 22:19:38 följande:
    Skumboll: Jag skulle hitta adressen till din blogg som du skrev för ett tag sen, så jag klickade i "visa endast"  på ditt alias. Gissa hur många sidor du lyckats skriva HELT själv i tråden!

.... 62st...
    Jag hittade länken!
    Men fy, säg inte sådär.... rätt uppenbart att jag inte har något liv!
    Kul att du hittade det du sökte i af!
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden