• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • MrsBrud

Här är bilderna samt orginalet:

Tycker att det känns sådär just nu. Men det är ju svårt att säga hur det blir genom att titta på bilder. Hoppas det blir bättre när den sitter på!

Beställde nyss denna klänning till min tärna fast i champangefärg och lite mörkare sidenband. Är lite anti Bellorna just nu så beställde den från Landybridal. Hoppas det går smidigt Skrattande

• lyckligt gift

Hej! Jag jobbar som journalist och ska skriva en text om Kinaklänningar. Jag letar efter någon som har dåliga upplevelser och vill berätta om dem i en intervju. :)

Inboxa mig om du är intresserad, så återkommer jag! Lämna gärna en mejl och ett tel.nr. som jag kan nå dig på.

• My Wedding 2011
    lyckligt gift skrev 2011-03-23 18:31:34 följande:
    Hej! Jag jobbar som journalist och ska skriva en text om Kinaklänningar. Jag letar efter någon som har dåliga upplevelser och vill berätta om dem i en intervju. :)

Inboxa mig om du är intresserad, så återkommer jag! Lämna gärna en mejl och ett tel.nr. som jag kan nå dig på.
    varför ingen som har bra upplevelser? Eller det kanske du redan har?
  • Aylas

MrsBrud; jag bara älskar klänningarna till dina tärnor - var hittade du den?

Jag leter efter en klänning att dansa loss i på kvällen - och den är precis vad jag letar efter
    Ta bort axlarna på den, brodera in Fru på ryggen och sen dansar jag hela natten!

• Skumboll

MrsBrud: Du ska se att kläningen ser bättre ut när hela är i spets!
    Jättefin tärnklänning förresten! 

• Miceme

Idag fick jag min klänning från Landy och jag är supernöjd, känns så jäkla bra!!
    Jag kan ju dock inte prova den ordentligt förrän till helgen då det inte är så lätt att sköta snörningen själv.
    Ska posta bilder efter jag kunnat prova den ordentligt snörad

• Sommarbrud

Nu behöver jag hjälp, har fixat ett pay pal konto men har inte fått den där koden man ska få på fyra siffror (man skulle få på kontosidan) hur gör jag? Kan man inte se den på internetbanken?

• Sommarbrud

Mrsbrud: Vilka fina klänningar, den korta är det deras egen kollektion eller hittade du bilden ngn annanstans? Vad kostade den? var ju helt fantastisk!

Miceme: Åh vad spännande med klänningen längtar efter bilder :) jag försöker ju beställa nu från landy men mitt jäkla pay pal konto får jag inte o fungera :(

• Miceme
    Sommarbrud skrev 2011-03-23 21:46:37 följande:
    Miceme: Åh vad spännande med klänningen längtar efter bilder :) jag försöker ju beställa nu från landy men mitt jäkla pay pal konto får jag inte o fungera :(
    Det är ju inte så längesedan jag fixade mitt paypal konto heller... mn kommer inte ihåg hur det var med den där koden....  Vet at min mamma hade lit eproblem med det också, jag undrar om det inte dröjde tills transaktionen på 15 kronor var genomförd och inte bara reserverad innan hon såg den koden.
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden