1700tal skrev 2011-03-13 16:08:52 följande:
Malin24 skrev 2011-03-13 15:04:59 följande:
Nu har jag varit och provat orginalet igen, va bara tvungen..

Så nu vet jag hur den ska se ut i bak och det är mer så som på bilden du visade från Millybridal..framifrån så ser man inte alls mycket av volangerna utan det har de liksom bara dragit fram på bilderna så att det ska synas där.
Jag är verkligen positivt överraskad till hur bra de faktiskt lyckats kopiera framsidan, anledningen till att det inte blev så bra i bak är ju faktiskt för att de få bilderna som finns på klänningen på nätet är ganska missvisande.
Den ska göras i Duchess satin i färgen Ivory..åh nu ska jag bara sätta mig och försöka måla och förklara hur jag vill att den ska vara.. hoppas hoppas det går. Har du bestämt dig för att beställa den?Vore ju superkul

Jag vill oxå prova orginalet!!

Måste hitta en butik som har den, hur långt jag än får åka...

Vad bra att du har koll på hur den ser ut nu. Jo, jag tycker bilder från Landybridal är mkt snyggare. Men de kanske har haft en orginalklänning att titta på? Har du förresten sett bild på pronovias samma klänning som heter Felisa? Den baksidan visar lite bättre än La sposas bilder. Den kan du ju oxå bifoga till millybridal för att visa.

Ska du ha knappar på din förresten? Eller snörning? Joooo, vill oxå ha den... Törs knappt yttra orden... Varken här i tråden eller här hemma...
Försökte Inboxa dig några bilder hur jag tänkte ändra den (eftersom du ändå vet exakt hur modellen ser ut

)men det gick ju inte bifoga bilder där..hmm har försökt rita in och så på bilderna hur den ska se ut..
Blir knappar för mig, så jag ska dubbelkolla några gånger till så att alla mått stämmer innan jag bekräftar klänningen sen