• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-13 13:29:53 följande:
    Hittade förresten en som var lik den andra men mkt billigare:

Skumbill, kolla in goddiva.co.uk. De har ganska bra priser och HUR mkt klänningar som helst. Men sen var det längden då... Obestämd
    Den klänningen var ju jättesöt!
    Håller på att kolla igenom sidan, herre gud så många klänningar men allvarligt, går folk i så korta kreationer? 
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-13 13:40:04 följande:
    Den klänningen var ju jättesöt!
    Håller på att kolla igenom sidan, herre gud så många klänningar men allvarligt, går folk i så korta kreationer? 
    Brittiska tjejer på krogen - ja. Bodde ju där under mina "partyår" och de har såna klänningar på krogen/nattklubbarna. Och 10 cm klackar. Helt knas, de tyckte jag var väldigt igenknäppt för att vara svensk blondin!
  • Skumboll

Denhär hittade jag på coast, kanske kunde vara något om man bytte ut bandet i midjan. Men den var ju inte heller särskilt billig.... Obestämd

• Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-13 13:40:49 följande:

Skumboll, har ni kollat noa noa?
    Nej fan, noa noa finns ju också!
  • Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-13 13:46:23 följande:
    Denhär hittade jag på coast, kanske kunde vara något om man bytte ut bandet i midjan. Men den var ju inte heller särskilt billig.... Obestämd
    Jag har köpt mina tärnklänningar på Coast, nja sådär billiga var de inte :( Men väldigt fina :)
  • Sommarbrud

Men vad ni har hunnit prata idag :)

Duktiga ni är med GI alla verkar ju må så bra av det, får kanske prova igen.. Ni får inspirera mig!

• to die for

Länge sedan jag var inne i tråden... Men nu har min klänning från Light in the box kommit. Den är fantastisk och jag är så himla nöjd Skrattande

• Sommarbrud
    to die for skrev 2011-03-13 14:27:43 följande:
    Länge sedan jag var inne i tråden... Men nu har min klänning från Light in the box kommit. Den är fantastisk och jag är så himla nöjd Skrattande

Men va fin! Det är ju ngt liknande jag har kollat på:)
  • Ocean Bride
    to die for skrev 2011-03-13 14:27:43 följande:

Åhh vad kul!!! Åh vad fin den var!! Hur ser den ut iframifrån? Är den slät som på ryggen?
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden