• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Linnch

Åh! Idag har vi varit och provat ut brudgumskläder till min m2b, han kommer bli snyggaste brudgummen ever! Glad Själv väntar jag på min kinaklänning som jag beställde för en knapp vecka sen så jag lär ju få vänta ett tag till....Flört

Funderar också på min vigselring, velar mellan dessa två, de är likadana men med olika stora stenar. Ska man vara snål eller falla för blinget? Glad

http://www.nordstansguld.se/product_details.asp?cat=&cat2=16&id=103&sida=Schalins%20Passion%20|%20Passion%20237-2,5%201.15

http://www.nordstansguld.se/product_details.asp?cat=&cat2=16&id=529&sida=Schalins%20Passion%20|%20Passion%20237-33.12

• MizzÅ

Linnch:
    Har köpt liknande ring på Guldfynd för 5998:-
    Jag älskar min och går och tittar i asken varje dag =)

• Millan1984

Jag har Passionringen med 12 stenar som förlovningsring

• Odium

Åh vad skönt, nu har jag bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Brudklänningen under ceremoni o middagen. Och sedan byter jag till en egensydd, kort klänning i svart kritstrecksrandigt tyg. Gubben kommer ha kritstrecksrandig kostym, så vi kommer passa ihop:) Har även köpt en mini tophat med flor till mig. Nu behöver jag bara hitta skor. med kilklack. VARFÖR är alla fina skyhöga och med tunn klack!? Vilka lyxproblem man har ;)

• Odium

Wow, vad många fel det blev i det inlägget. Nåväl, ni förstår nog vad jag menar:).

• Lillis82

När tänker ni skicka in hindersprövningen?

Vill ju inte riskera att skicka in den för tidigt, men inte heller försent så den inte hinner komma tillbaka..

Idag var jag även och testade klänningen igen tillsammans med mina skor jag skall ha.. den behöver läggas upp en aning Hjärta men bara älskar den.. men tydligen hade jag gått ner lite i vikt för den va större nu än när jag testade den i feb. woho..

Här är första bilden på mig i min klänning Glad hoppas bara min sambo kommer gilla den nu..

• Rosi
    Lillis82 skrev 2012-04-18 15:21:09 följande:
    När tänker ni skicka in hindersprövningen?

Vill ju inte riskera att skicka in den för tidigt, men inte heller försent så den inte hinner komma tillbaka..

Idag var jag även och testade klänningen igen tillsammans med mina skor jag skall ha.. den behöver läggas upp en aning Hjärta men bara älskar den.. men tydligen hade jag gått ner lite i vikt för den va större nu än när jag testade den i feb. woho..

Här är första bilden på mig i min klänning Glad hoppas bara min sambo kommer gilla den nu..

Jätte fin klänning.. =)

Vi kommer skicka in den i Maj så då bör den komma tillbaka innan vi ska gifta oss.. =)

• Lillis82
    Rosi skrev 2012-04-18 20:02:16 följande:

Jätte fin klänning.. =)

Vi kommer skicka in den i Maj så då bör den komma tillbaka innan vi ska gifta oss.. =)

Tack Glad

va bra då är vi inte så sent ute med det... 

Hur långt har ni kommit nu tjejer?

Bara 99 dagar kvar nu Hjärta 
  • Silme

Oj, inte ens hundra dagar! Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med! Tungan ute

Jag har fått ett par bakslag den senaste veckan så just nu är jag skitstressad.
    Min frisör kunde inte ta sig an mig av olika anledningar så nu letar jag febrilt efter någon som kan göra vintageuppsättning med flor samt passande make-up till det. Bor i Stockholm så det borde ju finnas någon duktig någonstans...

Flöjtisterna som jag hade tänkt skulle spela kunde inte heller så det är jag också på jakt efter. Känns som att det är svårare att hitta än frisörer... Vill så gärna ha flöjtmusik under vigseln, känns inte lika skoj med Spotify... :-/

Annars ligger vi nog i fas med det mesta. Ringarna är färdiga men inte hämtade. Jättenyfiken på hur min blev (har plockat ur diamanter ur gamla smycken från min mormor och satt in i ny titanring).
    Ska förhoppningsvis hämta dem på lördag.

Innan semestern har Ljunglöfska sagt att de ska kalla till möte för att gå igenom allt. Hoppas de håller vad de lovar...

• Rosi
    Lillis82 skrev 2012-05-03 22:56:06 följande:
    Tack Glad

va bra då är vi inte så sent ute med det...

Hur långt har ni kommit nu tjejer?

Bara 99 dagar kvar nu Hjärta

Tiden börjar verkligen rinna iväg... Känns som att man inte kommer att hinna... Har en hel del pyssel kvar att göra.. Men jag har tjajt på min sambo och köpa hem vissa saker så att jag kan bli färdig å det han svara då är att det hinns med.Men jag vill ju inte göra allt sista veckan... så till helgen så ska han och jag pyssla har då jag bestämt.. =P Ska ju ändå inte vara fint väder. då kan man ju lika gära pyssla.

Så det som ska göra är. Fler dekrations bollar. mer servettringar, bordspalcerings tavalan ska göras klart. , programen sen så ska jag göra klart hela menyn. samt göra vägbeskrivings skyltar. (typ)

som ni ser det blir ju en del..

Jag har iaf fått veta vem som ska viga oss och det känns skönt.. fast hon har inte ringt än så ska göra det till veckan.

gud vad jag håller på nu känner jag. Är det någon som vet hur eran bukett ska se ut samt till dem andra. ??

Hur lågt har du själv kommit?

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?