• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru Bygg

Fru Sy, vi har inte heller haft några problem med varken broms eller korg! Vi hade också en hårdlift (kändes varmare på vintern) och vi hade svart. Sen hade vi titanfärg på sittvagnsdelen (svart med grått inslag). Vi har varit supernöjda!

• Hvidbrud

Blommis: lycka till på onsdag! Menupur is da thing! Det ör ju det vi säger! Kram! Jobb nästa! Hejsvejs!

• Daa

Fru Sy: åh, vilken fin mage! Så roligt att det börjar synas.

Hvidis: så ni ska få se den lill* på onsdag? Mysigt.

• Daa

Ingis: maken hälsar att det är en Rolex som han köpt till mig. Jag vet inte jag, men på urtavlan står det o.n.e.

Lanovia: jag tror att resultatet från fotograferingen blir jättefint. Med en sådan gullunge.

Hihi, kom just på att Ninnis är gravid. Alltid lika roligt att komma på. på dig.

*vinkar till Ankan* Kul att höra av dig. Kram!

Villemoa: kramar. Hoppas att du får må bättre och känna dig gladare idag.

Ska bli spännande att se om skånetjejerna lyckas få till något trådfika med sina scheman.

Grattis till namnsdagsbarnet!

Idag ska vi göra några ärenden och förhoppningsvis vara ännu lite mer redo för bebisleverans efteråt. Hoppas bara att jag orkar med. Igår tog ryggvärk upp mycket av min uppmärksamhet, förutom när jag halvsattlåg i soffan hos några vänner. Dessvärre åkte jag ifrån min handväska när vi for hem, så nu är min plånbok och mobiltelefon sex mil bort från där jag är. Onödigt.

• Daa

Extra många kramar till Fru E och Blommis idag. *hoppas så det värker i hjärtat*

• Fru sy

Fru Bygg skrev 2010-10-29 22:59:34 följande:
    Fru Sy, vi har inte heller haft några problem med varken broms eller korg! Vi hade också en hårdlift (kändes varmare på vintern) och vi hade svart. Sen hade vi titanfärg på sittvagnsdelen (svart med grått inslag). Vi har varit supernöjda!

Tack för att du svarar! Det verkar som många har hårdlift istället för citykorgen. Vi har funderat lite på det men eftersom vi kommer använda den under vår och sommar tror jag inte att vi behöver vara oroliga för att det blir kallt i citykorgen. Sen blir väl vagnen lite högre med den, vilket jag tycket känns bra. Sen tror jag det är så att jag blivit kär i korgen, tycker den är så fin på vagnen

• Fru sy

Norrskensflamman skrev 2010-10-29 22:25:36 följande:
    Fiiiin mage Fru Sy   Hörni, jag tror jag är lite i kär i Jay Smith... Han är helt i min smak

Tack Jag gillade inte Jay alls i de första programen, men han växer i mina ögon. Igår tycker jag att han var jättebra.

• Fru sy

Daa: Låter som ni ska göra något spännande idag. *Blir nyfiken* Hoppas det går bra och att du och din rygg orkar med!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans