• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-29 13:20:10 följande:
    Nu är spillevinken fotad. Återsstår bara att se hur reslultatet blir. Alltså jag är så stolt över den tjejen, alltid så glad och go. Och självklart jättesöt (partisk jag??? )

Söta lilla E! *hjärtar* Får man se resultatet sedan? På FB kanske?

• lanovia 08

Inte alls omöjligt. Fast då får det kanske bli efter jul, för vi kommer nog använda korten som julklapp.

Ninnnis skrev 2010-10-29 13:26:16 följande:
      Söta lilla E! *hjärtar* Får man se resultatet sedan? På FB kanske?

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-29 13:27:13 följande:
    Inte alls omöjligt. Fast då får det kanske bli efter jul, för vi kommer nog använda korten som julklapp.  

Den som väntar på något gott...

• Fru Bygg

Åh, Daa, vilken underbart fin mage du har! Gillar verkligen dina kläder också!
    Skönt att allt var bra med axel och fälga!

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-29 11:40:01 följande:
    Bara du kan baka så kommer vi Om det ska vara en eftermiddag så slutar jag kl.15 måndag, onsdag och torsdag nästa vecka, och onsdag, torsdag och fredag veckan efter. Vecka 46 slutar jag tidigt på onsdagen och vecka 47 på tisdagen.Var det någon som hängde med?

Jag hängde knappt med
    För att göra det lite komplicerat så kan jag mån-tis nästa vecka, tis-onsdag veckan därpå och sen tis v. 46.

Kan nu någon smart pussla ihop detta alla andra som ska fika?

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-10-29 13:36:05 följande:
      Jag hängde knappt med För att göra det lite komplicerat så kan jag mån-tis nästa vecka, tis-onsdag veckan därpå och sen tis v. 46.Kan nu någon smart pussla ihop detta alla andra som ska fika?

Fika den 23e kanske?

• Ankan80

WOW!!

Grattis Ninnnis!!!!!

Mina allra varmaste gratulationer till dig och maken!!

KRAM

• Norrskensflamman

Jag fick panik helt plötsligt. Jag måste ju fixa nåt  i matväg att ta med mig till tjejfesten imorgon !  Vi brukar alltid ha knytis. Alla tar med sig något ätbart till att ställa på bordet.

Har ni underbara kvinnor något tips eller recept på något enkelt, gott som man kan göra och ta med sig? Det får gärna vara något som inte behöver ätas varmt.

• Ankan80

Norrskensflamman skrev 2010-10-29 14:21:03 följande:
    Ankan! Så roligt att se dig Hur har du det?

Hej Flamman!
    Bara bra, men fullt upp. Har börjat jobba på halvtid nu. Kan jag rekommendera!
    Lagom tid till jobb, lagom tid passa barn.

Läser mest här i tråden för jag känner att jag ändå inte hinner kommentera.

Måste ju även skriva att det är skönt att det ser bättre ut för lilla Elise! Har läst med hjärtat i halsgropen många gånger.

Kram på er alla och en trevlig helg!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans