• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Jo, tack! Det är bra. Det spänner och drar i magen och illamående har jag fortfarande. Tycker att det ska bli härligt att få titta på babyn på onsdag så att allt är bra och vi kan berätta för familj och vänner! Längtar...

• Hvidbrud
    Villemoa skrev 2010-10-29 20:30:06 följande:
    Jättejättejättefin mage Fru sy Det går verkligen inte att ta miste på vad som ligger däri Idag skulle jag städa lite hemma och efter att ha gjort rent badrummet orkade jag ingenting så det gjorde mig ännu mer less Jag är lite låg just nu men det vänder nog snart.
    Puerto också!
  • Fru sy

Villemoa skrev 2010-10-29 20:30:06 följande:
    Jättejättejättefin mage Fru sy Det går verkligen inte att ta miste på vad som ligger däri Idag skulle jag städa lite hemma och efter att ha gjort rent badrummet orkade jag ingenting så det gjorde mig ännu mer less Jag är lite låg just nu men det vänder nog snart.

Tack Villemoa! Helt knäppt att man kan vara så stolt och glad för sin mage. Men det är väl för att man vet vad som finns där inne

Många kramar till dig Villemoa, hoppas det känns bättre snart! Inte lång tid kvar tills ni får träffa den lilla i magen nu.

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-29 20:36:19 följande:
    Jo, tack! Det är bra. Det spänner och drar i magen och illamående har jag fortfarande. Tycker att det ska bli härligt att få titta på babyn på onsdag så att allt är bra och vi kan berätta för familj och vänner! Längtar...

Så ni ska få titta på babyn på onsdag, vad spännande! Och roligt att kunna berätta för familjen och kompisar sen. Hoppas illamåendet blir bättre snart. Mitt illamående finns där hela tiden men inte lika kraftigt nu och ofta hjälper det om jag äter något i tid när jag känner att det börjar bli värre.

Spänner och drar, det måste ju innebära att det växer där inne Nu ikväll har det spänt och dragit i min magen oxå, framförallt på högersidan... tror det är de där "gummibanden"

*Kram*

• Hvidbrud

Ja, en graviditet ändrar verkligen ens syn på kroppen! Hur gick det med pizzan? Lät gott...! Mmmm

• Hvidbrud

Ja, min högersida är öma idag också! Om jag har smörgåsrån och vatten vid sängen och äter så fort jag vaknar och försöker få något i mig var annan timme, så mår jag ok. Med e måde jag hur bra som helst. Attdet kan vara så olika! Ja, vi ska på nupp. Är ju 35 när det är dags att föda, så det är nog lika bra...

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-29 21:08:55 följande:
    Ja, en graviditet ändrar verkligen ens syn på kroppen! Hur gick det med pizzan? Lät gott...! Mmmm

Pizza gick inte alls... Fick bli Rösti och lite kött och massa grönt istället. Hade svårt att äta ikväll, har varit igång mkt idag så är väldigt trött ikväll. Sen gör det rätt ordentligt ont i min högersida faktiskt... men ska tydligen vara normalt enligt BM så jag hoppas på det. Hade precis samma ont förra fredagen, lite konstigt att det blir samma dag...

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-29 21:13:59 följande:
    Ja, min högersida är öma idag också! Om jag har smörgåsrån och vatten vid sängen och äter så fort jag vaknar och försöker få något i mig var annan timme, så mår jag ok. Med e måde jag hur bra som helst. Attdet kan vara så olika! Ja, vi ska på nupp. Är ju 35 när det är dags att föda, så det är nog lika bra...

Konstigt att det är så olika från graviditet till graviditet... Kan ju vara skönt att göra Nupp, sen är det ju roligt att få möjlighet att se babyn lite tidigare också

• Hvidbrud

Ja, det är ba att det drar och ömmar! Då vet man att det är växt på gång där inne! Nä, nu är jag kolapstrött. Har 7dagars arbete framför mig, så jag tror att jag går och knyter mig! Ha det bra! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

• Fru sy

Jag är oxå helt slut så ska med gå oc lägga mig nu. Vi har besök här av mannens "bästakompis" men jag tror att de klarar sig själva faktiskt

Imorgon kommer sväronen hit med kroppkakor, ska bli sååå gott! SSen ska det faktiskt bli kul att träffa dem oxå, och det är ju bra för inte alltid det känns så

Hoppas det går bra på jobbet imon Hvidis.
    Sov gott vänner!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans