• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Daa skrev 2010-10-30 19:02:32 följande:
    Blommis: det känns som om det blev onödigt dramatiskt med ampullerna på allt det där... Förstår att du inte riktigt hade tid att rapportera allt här. Men vi var många som tänkte på dig.

DET är mer värt än jag kan beskriva!!!

• Daa

Önskar bara att det gick att påverka utgången genom att tänka...

passionsblomman skrev 2010-10-30 19:08:09 följande:
      DET är mer värt än jag kan beskriva!!!

• Villemoa

Daa skrev 2010-10-30 19:22:32 följande:
    Önskar bara att det gick att påverka utgången genom att tänka...  

Precis vad jag tänkte skriva! Tänk om man med tankens kraft kunde ge alla som ville ha ett plus på stickan!

• Villemoa

Daa skrev 2010-10-30 18:59:18 följande:
     Villemoa: ojdå, nu blev det ju ännu mer spännande inför tisdagen!

Ja, och jag börjar bli mer nervös! Pratade precis med en kompis som födde tvillingflickor med snitt för en vecka sedan och jämförde epidural vs spinalbedövning. Det blir så svart på vitt när man pratar om det. Egentligen är det skitsamma för mig vilken bedövning det blir, det som är jobbigast som jag nämnt tidigare, är att jag med största sannolikhet kommer få ligga på uppvaket alldeles själv.
    Måste intala mig själv att även om vändningsförsöket inte lyckas och jag fått ett datum för snitt så kan ju bebisen fortfarande vända sig självmant. Då avstyrs snittet och man väntar på att det ska sätta igång av sig självt. Det sista som överger en är ju hoppet så det väljer jag att tro på!

• Hvidbrud

Villemoa: har du provat den mexikanska sjalen? Har du bländat med ficklampa? Jaha, men då säger jag: PUERTO!!!! Nu vänder du dig!!! PRONTO!

• Hvidbrud

Blommis: ja, många många tankar till dig. Hela tiden. Undrade så hur det gick för dig igår att jag plöjde igenom typ 2648218sidor i grantråden.... Vilket tempo! Du är en rigtig lejonkvinna blommis! Heja dig! *tittar upp med beundrande ögon* .

• Hvidbrud

Daa: åh! Jag vet precis vad det är! *ställer upp gravbriksen med hål för mage och tuttar och löser upp spänningarna*

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-30 21:11:58 följande:
    Villemoa: har du provat den mexikanska sjalen? Har du bländat med ficklampa? Jaha, men då säger jag: PUERTO!!!! Nu vänder du dig!!! PRONTO!

Nä, har inte provat. Har fullt sjå med att kunna vända mig i sängen och göra olika övningar tror jag inte min kropp pallar med riktigt
    Puerto ligger där hon ligger men hon får gärna komma PRONTO!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans