• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Nä, nu fi k jag nosat upp att det inte är förrän på fredag. Åh! Spänningen är oooolidlig! Men jag tror att jag får köra strutstekniken och gömma mig i sanden och vissla lite, som förr i tiden, så att jag inte blir galen av nyfikenhet. Vissel vissel vissel....

• Hvidbrud

Ska se Indiana Jones på femman snart. Har läst boken den är baserad på av stanislav grof, som var LSD Psykoterapeut på tiden det begav sig. En intressant bok (the call of the jaguar ) som verkligen grep mig, det ska bli intressant att de om de har fångat poängen i boken eller bara använt historien lite löst?

• passionsblomman

Hvidis, haha, ja det är fredag för EA, så då blir det -om det går som det ska-istället ET och TD för mig och EA-är det något mer galet läskigt som vi kan ta och klara av nu på fredag?

• lanovia 08

Tittar in en snabbis VIA mobil. Håller på o jättar en tjej som vägrar somna. Längesedan det tog så här lång tid

• Hvidbrud

Missade ditt inlägg, blommis! Nä, något annat läskigt på fredag? Hmm... Hoppas att det blir en underbar dag!

• Hvidbrud

Jättar du henne? Jasså, nattar! (kunde inte låta bli...) ny säng och nytt ställe... Lilla e, nanna nu!

• lanovia 08

Oh blir galen på mobilen. Jag nattar o inget annat. Vi är kvar i stugan, kände att vi behövde det så maken tog en semesterdag imorgon. Han har inte mått så bra de sista dagarna. Idag har vi pratat mycket om dödsångest och att missa sitt barns upppväxt.

• lanovia 08
    Hvidbrud skrev 2010-10-31 20:25:40 följande:
    Jättar du henne? Jasså, nattar! (kunde inte låta bli...) ny säng och nytt ställe... Lilla e, nanna nu!
    Tillslut somnade hon. Men jag missade tyvärr starke man.
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans