• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

EA, nejnejnejnejnejnejnej!!!! Det står fel sak däruppe i ditt inlägg, bort bort bort! Inga spår! INGA spår vill vi ha! Jag vet ju hur sant deet är att det inte behöver betyda att det skitit sig, men jag vet också hur du mår just nu. Därför önskar jag att jag kunde leverera en irl-KRAM.

• passionsblomman

Aleta, åååååååh vilken härlig resa jag önskar er! När kommer ni hem? Ni skulle inte vara borta så många dagar va?

• Daa

NÄÄ! Spår, håll er borta från fru E! Hon ska få ruva ifred! *ryter så marken mullrar*

Fru E skrev 2010-11-01 08:58:06 följande:
    Snabbt innan möte hela förmiddagen, litet litet litet spå på pappret imorse så hoppet är svajigt får se om jag får testa i veckan för maken.Usch säger jag bara! Kram &

*fortsätter samtidigt hålla tummarna och kramar om fru E*

• passionsblomman

HeliPanzer, fina fina Elise! *vinkar tillbaka också nybadad*

Hur är allt nu i Gävle då? Känns det bra där i jämförelse? Har de stuckit och petat någorlunda klart? Andas hon ut bättre? Sover ni hemma nu och åker dit på dagarna? Hur går det med F-kassan och jobbet och allt?

Tusen frågor.

• passionsblomman

Fru Bygg, hördu, nu gjorde du ju som du inte skulle och ansträngde dig! *grälar*
    Du måste vara SNÄLL mot dig själv. Vad kan ni göra för plan så att du får sova lite mer några nätter och helst vila även på dagarna? Sömn gör så ofta susen!
    Kram till dig med!

• Daa

Tänkte också spara tills jag kommer hem, men jag var tvungen att tjuvkika lite.
    Ljuvliga, underbara lilla flickebarn. ♥

Panzerfaust skrev 2010-11-01 09:41:13 följande:
    Elise andra bad: www.youtube.com/watch Tror hon gillade detta mycket bättre

• Daa

Lanovia: kram till dig och maken.

Fru Bygg: hoppas du får tillfälle att vila ut. Och det snart. *kramar*

Aleta: Önskar er en underbar resa. Ta hand om er.

Blommis: Extrakramar för veckan som kommer.

• Norrskensflamman

Helipanzer: Så himla fin hon är er Elise Hon ser ut att ha växt till sig jättefint. Och badet verkade hon ju gilla denna gång <3

• Fru sy

Idag har vi fått höra hjärtljuden på vår lilla krabat i magen. Lät jättebra enligt bm och frekvensen var 160slag/minut. Alla prover som togs på mig för några veckor sedan var oxå kanon. Sen tyckte hon jag såg mycket piggare ut än innan och det är ju härligt att höra eftersom jag har blivit piggare. Nu är vi ännu mer nyfikna på vad det är för en liten där inn!?! Hoppas vi kan få se det på RUL om 2,5 vecka... nu börjar det faktiskt kännas mysigt att vara gravid  

Nu är det soffan som gäller en stund innan jag ska försöka ta mig ut på en liten promenad...

Kram alla goa tjejer!!

• Norrskensflamman

Fru E: Nej, nej, nej!!! Inga spår!

Maken är inte hemma så jag har vilat upp mig lite från honom.
    Jag har idag kontaktat försäkringsbolaget som har hand om vårdförsäkringen som jobbet betalar. Eg. så betalar den bara privat vård, men eftersom jag bor där jag bor och det finns kurator som jobbar mycket med KBT, så tyckte de att det var ett bra alternativ, istället för att jag ska åka en massa mil för att få komma och prata med någon. De skulle se vad de kan göra. Hur som helst, det spelar ingen roll, jag pröjsar patientavgift i vilket fall som helst, det sitter inte i pengarna. Men det vore ju onekligen trevligt om försäkringen betalade eftersom jag kanske behöver gå till kuratorn ett antal gånger.,.
    Imorgon ska jag ringa kuratorn, hon har telefontid 1/2-timme på morgonen bara. Misstänker dock att jag endast får komma till henne via remiss från läkare. Då måste jag först på VC och träffa läkare och sedan får jag komma till kuratorn när hon har tid.
    Känner en inre stress hela tiden nu. Hjärtklappning, svårt att sova, en tryckande, brännande känsla i bröst/magtrakten så gott som hela tiden. Jag har börjat glömma en massa också. Så JA, det är högst nödvändigt nu att jag får komma och prata med någon. Innan jag får rent fysiska problem av den inre stressen/pressen som lagrats i många år.

*klappar mig själv på axeln för att jag faktiskt ringde imorse och började rodda i detta*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans