• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru E

Daa-glöm den där tanken med att vara duktig och njut av tiden du är sjukskriven *hytter med fingret*

Nu hävdar maken att det är dags för päronhalvor och glass medan jag hävdar att våra nya röda lampor över köksön måste upp först, återstår att se vem som vinner

• lanovia 08

Fast det är inte tanttråden du har hittat. Vi härbägar bara ett antal tanter i denna tråd.

TinkerBelle skrev 2010-11-01 21:00:59 följande:
    Som jag har letat efter er alla "tanter" med ljus och lykta så här i höst mörkret...Kramar till er alla men allra mest nog till Norrskensflamman!

• lanovia 08

Tack alla för kramar. Det värmer.
    Ja det är bra att vi kan tala med varandra, och det är bra att maken börjar sätta ord på känslor. Det underlättar, men just nu känner jag att mitt tålamod ramlade ner i skospetsarna.

Har så mycket jag skule vilja skriva och dela med mig av, men just nu orkar jag inte. Skall försöka ta mig till säng och få lite god sammanhängande sömn.

• Norrskensflamman
    Klockarbol skrev 2010-11-01 18:56:04 följande:
    *Smyger in från granntråden*Flamman - Ville bara säga att du är både duktig och modig som har ringt. Been there, done that eller vad man säger och det jag upplevde som det absolut svåraste steget var just att lyfta telefonen och ringa det där samtalet. Har varken förr eller senare lyft något så tungt som den luren.Fortsätt att komma ihåg att klappa dig på ryggen!Här och nu presterar du underverk för varje steg du tar. Oavsett om du känner dig stark, skör eller bara överlever dagen.Många kramar /KlockarbolOch puss på allra sötaste Elise ♥*smyger tillbaka*
    Tack snälla du för värmande, stärkande ord!
  • lanovia 08

Aleta ha en trevlig resa.

Daa vettig läkare! Hurra för sådana. Lyssna på henne, det hoppas jag FK kommer göra.

Flamman man kan inte alltid vara stark. Bra att du ringt viktigt samtal. *kramar*

• Norrskensflamman
    Fru E skrev 2010-11-01 19:31:13 följande:
    *Trumvirvel*       *spänningen stiger*         och det blev...........       ett nej från maken om att testa innan fredag
    EA!!!! Jag blev alldeles till mig juh
  • Norrskensflamman
    TinkerBelle skrev 2010-11-01 21:00:59 följande:
    Som jag har letat efter er alla "tanter" med ljus och lykta så här i höst mörkret...Kramar till er alla men allra mest nog till Norrskensflamman!
    Åh Tinker!!! Där ÄR du ju!!!

Tanttråden verkar ha självdött, men här huserar några tanter, men mest en massa härliga tjejer och kvinnor, såna som du t ex Kika in till oss vetja!

Hur har du det vad gör du???

• Norrskensflamman

Jag har varit på förskolerådet. Gissa vem som blev sekreterare... Rätt gissat.

Nåja, det verkar inte vara så betungande. GAnska kul faktiskt att träffa lite andra engagerade föräldrar.

Och så rektorn som jag bråkat med om modersmålstödet Tänkte att vi ska utveckla vårt vänskap han och jag, hehehe. Jag fick ett kollegieblock av honom!! "Inte visste jag att det innebar såna här förmåner att vara sekreterare i förskolerådet" sa jag och log ett av mina mest blixtrande leenden när han överräckte det till mig

Alltså nu har min kompis foton på Fejjan från Halloween, men jag tror inte jag kan få över dem hit... Skit också

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans