• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Har läst vad ni skrivit men orkar inte kommentera allt. Saknar datorn. Skickar kramar till alla.

• Hvidbrud

Kram tillbaka! Låter som ett bra och viktigt snack ni haft. Stora saker. Kramar om er båda två.

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-30 12:14:09 följande:
    Fru Bygg, hur blev det med utflykten idag?Fru E, hur är det idag?Vi har precis varit ute på långpromenad med vovven, nu ska vi köra in till stan. på er!

Utflykten, ja vad tror ni. Klart att jag åkte iväg, min dummer! Jag vet att jag inte borde och vet faktiskt inte varför jag inte stannade hemma.
    Igår var vi dessutom och hjälpte ett par kompisar med att rensa ur deras källare. Men det var bara skoj för de är så enkla och underbara att umgås med.

Men nu är jag riktigt trött och eftersom E vägrar sova ordentligt om nätterna, så kommer jag aldrig ikapp.
    Maken var underbar och tog hand om E medan han gjorde sig iordning för jobb idag, men vad gör en halvtimme på morgonen när man inte sovit mkt på natten och man ändå måste gå upp vid strax efter sju.

Känner mig lite grinig idag, för jag vet inte hur jag ska må bättre om jag aldrig kan få vila mig.

Jaja, nog om mig. Vi har ju en spännande vecka framför oss med ÄP,TD och UL.
    *håller tummarna*

• Fru Bygg

lanovia 08 skrev 2010-10-31 20:30:16 följande:
    Oh blir galen på mobilen. Jag nattar o inget annat. Vi är kvar i stugan, kände att vi behövde det så maken tog en semesterdag imorgon. Han har inte mått så bra de sista dagarna. Idag har vi pratat mycket om dödsångest och att missa sitt barns upppväxt.

Usch vad jobbigt. Skönt att ni har kunnat prata ut om allt! *Kramar om hårt!*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-31 13:02:38 följande:
      Åh, då beklagar jag nästan att jag hittade den... Fina Ninnis, -som jag fortfarande aldrig träffat. NÄR ska egentligen vi har vår trådmaskerad här?

Ja, när ska vi ha maskerad? När som helst egentligen! På riktigt, borde vi inte har en sjudundrande trådträff? Du måste såklart inte stå för fixandet, vi kan lika gärna vara någon annanstans, bara vi ses! 

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-31 20:30:16 följande:
    Vi är kvar i stugan, kände att vi behövde det så maken tog en semesterdag imorgon. Han har inte mått så bra de sista dagarna. Idag har vi pratat mycket om dödsångest och att missa sitt barns upppväxt.

Det låter inte så bra, vännen. *kramar om*

• Ninnnis

Fru Bygg, du skulle ha stannat hemma, vi SA ju det! *tittar strängt* Hoppas du tar dig tid att vila så du kan komma i gängorna igen. Kram!

• Ninnnis

Flamman, det låter som att ni hade en lyckad Halloweenfest. Hoppas du mår bättre idag

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-30 12:12:53 följande:
      Det funkar för mig! Jag slutar kl.15.

Det går bra för mig också. Kan vi träffas runt tre-fyra, för då är vi hemma i hbg i hyfsad tid för läggdags sen?

• Aleta

Lanovia, vad bra att ni kan prata med varandra, hur var det, får han annan hjälp också?

Hvidis, den boken känner jag inte till, vad heter författaren?

Fru Bygg, det är hemskt när man inte får sova, kan inte maken ta över en natt?

Maskerad skulle vara jättekul!

Oj vad mycket som händer i slutet av veckan. Imorgon åker jag iväg med maken till Marrakech, så jag kommer inte att hinna läsa på ett tag. Jag får bita på naglarna tills jag kommer hem!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans