• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Men du ska ju bara liga på golvet medan någon annan (stark) lyfter upp ditt bäcken med sjalen och ryster, genom att dra växelvis i sjalen... Men jag vet. Hur tusan kommer man upp från golvet igen . Shit, kommer ihåg hur det var hela havet stormar när jag vände mig i sängen på natten.... PUERTO! PRONTO!

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-30 21:36:35 följande:
    Men du ska ju bara liga på golvet medan någon annan (stark) lyfter upp ditt bäcken med sjalen och ryster, genom att dra växelvis i sjalen... Men jag vet. Hur tusan kommer man upp från golvet igen . Shit, kommer ihåg hur det var hela havet stormar när jag vände mig i sängen på natten.... PUERTO! PRONTO!

Det där låter ju helt brutalt! Enda sättet för mig att komma upp från golvet igen skulle vara en lyftkran
    Jaa du, hela havet stormar har jag varje kväll. Jättesköööönt när lilla huvudet trycker upp mot revbenen och magsäcken...

• Hvidbrud

Ja, det spelar nog i gen roll om det är en liten fot eller ett litet huvud som gillar att klämma in sig mellan revbenen... Må hon vända mot utgången snarast och komma ut... Hoppas att hon brors på sin syster och kommer snart. Kom att tänka på min stackars svägerska som gick tre veckor över tiden... Olidligt!

• Hvidbrud

Maken har okuperat tvn med fotboll... Serie a, eller något... Missade nog liften till halloweenfesten norrut. Det skulle sitta bra just nu. En liten häxträff i goda kvinnors lag!

• passionsblomman

Tack söta du men det är imorgon jag ska ha det. och vet du vad? -Jag hittade ett paket som gömt sig bland alla grejorna, så jag HAR så jag kan ta full dos även imorgon, även om läkaren intygade att de sista 4 annars skulle räcka. Jag tar 6 som de sa från början.

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-30 22:01:38 följande:
    Ja, det spelar nog i gen roll om det är en liten fot eller ett litet huvud som gillar att klämma in sig mellan revbenen... Må hon vända mot utgången snarast och komma ut... Hoppas att hon brors på sin syster och kommer snart. Kom att tänka på min stackars svägerska som gick tre veckor över tiden... Olidligt!

Ja, hon får gärna brås på sin syster och komma ut snart!

Hemma hos oss har vi tre tv-apparater så det föreligger ingen risk att nån tv är ockuperad Tre tv-apparater...det är ju inte klokt egentligen!

• passionsblomman

Eh...nu snor BT inte bara radbrytningar, utan även citaten!
    Det som står ovan var riktat till Ninnis som erbjöd Menopurpåfyllning.

Jag är GLAD att jag har er fin-tjejerna!

Nu ska sonen och jag dricka thé.

• Villemoa

passionsblomman skrev 2010-10-30 22:13:16 följande:
    Tack söta du men det är imorgon jag ska ha det. och vet du vad? -Jag hittade ett paket som gömt sig bland alla grejorna, så jag HAR så jag kan ta full dos även imorgon, även om läkaren intygade att de sista 4 annars skulle räcka. Jag tar 6 som de sa från början.

Vilken tur att du hittade ett paket extra! Jävla stressigt att behöva jaga Menopurpåfyllning en helg (eller överhuvudtaget)! Som att det inte är stressigt nog menar jag.

• passionsblomman

Villemoa skrev 2010-10-30 22:29:48 följande:
      Vilken tur att du hittade ett paket extra! Jävla stressigt att behöva jaga Menopurpåfyllning en helg (eller överhuvudtaget)! Som att det inte är stressigt nog menar jag.

PRECIS! Jag blev ganska stressad där tills de ringde tillbaka efter att ha konfererat med läkaren och han sa att den lägre dosen skulle räcka sista dagen (imororgon) dessutom ägnade jag en stund åt att försäkra mig om att de inte bara sa så för att slippa krågla...
    Och även om de hade ringt upp ngt apotek så veta gudarna hur långt vi fått åka. De flesta städerna härikring är ju rätt små. Det hade ju likaväl kunnat bli till Växjö eller vart tusan som helst! Jag retade mig ärligt talat ganska rejält på min gynekolog som inte säkrat upp mer på preparatet. Men så visade det ju sig att hon faktiskt hade säkrat. SKÖNT! (även om de försäkrade att den lägre dosen var tillräcklig sista dagen)

babbla babbla....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans