• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman
    Aleta skrev 2010-10-31 15:07:07 följande:
    Vilken härlig kväll med härliga tjejer Flamman!Orientalisk dans är underbar, det måste du bara testa, tjejerna kanske kan vara med på ett hörn om du måste ta med dem?(Kan du inte inboxa tjejens namn, det skulle vara kul om det är någon jag känner.)
    Jag inboxar!

Ja, det är så livsbejakande liksom orientalisk dans. Detta gäng tjejer är allt från 29-55 år, med både smala och valkiga midjor, små och stora bröst, smala och breda höfter. Det spelar liksom ingen roll, alla är kvinnor.

Dessa tjejer är så otroligt varma och härliga. Kom in där i rummet och omslöts av sån kärlek. Fick gråta en skvätt och häva ur mig lite skit och alla är så stöttande och underbara. Och bra på att peppa. Och alla vet hur man har roligt

• Norrskensflamman

Och så för en stund sedan fick jag ett Skype-samtal från bästa väninnan med dotter. De är framme i Indien. Vi fick se dem, prata med dem, vinka, se utsikten över havet och de har det verkligen underbart! Puh, så skönt att det finns Skype. Helt plötsligt känns hon inte så långt borta. Men såna där tête a tête samtal blir det ju inte med henne på ett bra tag...

• Aleta
    Norrskensflamman skrev 2010-10-31 15:34:41 följande:
    Och så för en stund sedan fick jag ett Skype-samtal från bästa väninnan med dotter. De är framme i Indien. Vi fick se dem, prata med dem, vinka, se utsikten över havet och de har det verkligen underbart! Puh, så skönt att det finns Skype. Helt plötsligt känns hon inte så långt borta. Men såna där tête a tête samtal blir det ju inte med henne på ett bra tag...    
    Om ni är ensamma hemma?
    Skype kostar väl inget, eller?
  • Fru E

*vinkar till alla*

Tiden har inte räckt till i helgen trots en extra timme

Igår var det utförsäljning på Ballingslöv igen så vi fyndade lite grejor till köket som vi saknade så nu är det nästan komplett. Sen fyndade vi soffbord i massiv ek på ett annat ställe för ynka 950 kr galna priser hade de!
    Kvällen tillbringades på 30 års fest som var precis som en fest ska vara, urkul! Kom hem sent och var inte i säng förrän närmare halv tre med vintertid så är aningen trött idag trots nykterheten igår. Maken är det värre med har tvingat honom att jobba här hemma idag och nu är det sofftid som gäller resten av kvällen.

Rd13 idag och nu börjar det bli olidligt när har ni andra som gjort FET fått tanten vet inte om östrogentabletterna kan hindra spåren men de andra gångerna har de kommit trots progesteronet. Denna veckan finns det aktiviteter planerade var kväll så jag och makens öron överlever . Inga tecken på vare sig det ena eller andra.....

Nu kaffe och film

• Norrskensflamman

Aleta: Nej, Skype kostar inget när man ringer Skype till Skype så att säga. Nu verkar det som att de är 5 timmar före oss i Indien, så när jag kommer hem från jobbet är det redan sen kväll där. Så vi kommer antagligen höras på helgerna jag och väninnan. Och hur ofta händer det att det är bara jag hemma, utan varken make eller barn... typ aldrig. Jo imorse, och då sov jag till 12 !

• Fru E

Flamman-skype är bra på det sättet, så smidigt att använda nästan som att man träffas irl varje vecka.
    Hur går det med maken

Daa-fin mage
    Fru Sy-härligt att det börjar synas och att du mår lite bättre

• Hvidbrud

Flamman: har hittat två anledningar till till att du ska skaffa iPhone... 1. Du kunde lagt upp bilder på den vackra häxan direkt... 2 du kan skypa från telefonen när som helst! På lunchen tex. Utan bild, vad jag vet, kanske med nya fyran, men ändå, det är gratis! (pratar med min syster i Schweiz så).

• Hvidbrud

E: so far so good! Det är onsdag som gäller för er också, eller hur? ÄP, TD och UL....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans