• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Nu är det dags att stänga ner här. Åker snart till stugan och hummern.
    Får se om jag lånar makens mobil och tittar in annars får ni ha en bra helg (fast jag tycker iof att ni skall ha en bra helg oavsett)

• Fru sy

Hej tjejer.
    Vi tog magbilder i förmiddags och nu känns det som jag blivit riktigt stor Magen har växt massa sedan förra veckan känns det som... Roligt! Funderade på om jag skulle lägga in den i galleriet och jag har faktiskt gjort det nu. Är det så att jag ångrar mig kan jag ju alltid plocka bort den.

Vi har varit och kollat på vagnar lite nu och vi är nog överrens om att Citycrossen känns bäst för oss. Det som mannen funderade lite på är om bromsen håller eftersom den bara är en "plastbit" och likaså korgen under vagnen. Ni som har just denna modell, har det varit ngt problem med just dem sakerna? Sen ska man ju välja färg oxå, hade tänkt mig en mörk men blir kanske färg på citykorgen eftersom den kommer användas under vår och sommaren tänkte vi att det kanske känns mörkt med svart då... Vilken färg har ni på era citycrossar?

Nu skall jag läsa ikapp och sedan vila lite inför pizzabakningen i bakugnen ikväll. Eftersom jag är osäker på om jag fixar att äta pizza har jag "beställt" annan mat och så ska jag bara smaka pizza till förrätt. Han är bra min man!

• Villemoa

Fru sy: inga som helst problem med vare sig bromsen eller varukorgen, tycker att de hållt väldigt bra! Har ingen citykorg utan vi valde hårdlift istället. Både sittvagn + hårdlift är svarta.

• Villemoa

Fru sy: tittar gärna på dina magbilder men du måste göra ditt galleri synligt först.

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-10-29 17:28:41 följande:
    Fru sy: inga som helst problem med vare sig bromsen eller varukorgen, tycker att de hållt väldigt bra! Har ingen citykorg utan vi valde hårdlift istället. Både sittvagn + hårdlift är svarta.

Tack vad bra, då ska jag berätta det för mannen för det var främst han som funderade på det!

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-10-29 17:31:21 följande:
    Fru sy: tittar gärna på dina magbilder men du måste göra ditt galleri synligt först.

Men är den inte det? Hur ställer jag in det annars? Lade bilden under starka bilder...

• Hvidbrud

Vilken fin mage fru sy! Ja, det är verkligen en gravidmage nu! Jätte jätte fin! *Klappar (om jag får)*

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-29 19:48:18 följande:
    Vilken fin mage fru sy! Ja, det är verkligen en gravidmage nu! Jätte jätte fin! *Klappar (om jag får)*

Klart du får Tack förresten! Ja nu börjar det hända mkt här känns det som, så spännande! Provade lite byxor och kjolar (som jag kom i förra veckan) för en stund sedan och nu gick de inte igen, konstigt att man kan bli glad för det.

Hur är det med dig Hvidis?  

• Villemoa

Jättejättejättefin mage Fru sy Det går verkligen inte att ta miste på vad som ligger däri Idag skulle jag städa lite hemma och efter att ha gjort rent badrummet orkade jag ingenting så det gjorde mig ännu mer less Jag är lite låg just nu men det vänder nog snart.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans