• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Fru Bygg hittar inte ditt inlägg nu om att komma till Göteborg till våren. Men jag väljer att tolka det som ett löfte.

• lanovia 08

Helt rätt!

Fru E skrev 2010-10-29 10:50:31 följande:
    Läste om BT-fika och ni är så välkomna när ni vill har insett att vi kommer att ha det stökigt många veckor till och då är det lika bra att bjuda in folk när man vill istället för att vänta tills det är klart!

Surt att de hade så dåliga alternativ av alkoholfritt och att kollegorna drog för mycket slutsatser av det.
    Jag hoppas dock att kollegorna har rätt. Håller alla tummar för er.

• lanovia 08

Det är citatet ryckt ur sitt sammanhang låter inte bra.

Fru E skrev 2010-10-29 10:49:29 följande:
    Ninnis-på ett sätt var det ganska skönt med konferens eftersom det skingrade tankarna, bara kvällarna som är svåra att hantera lite med alkoholen

• lanovia 08

Ingis kul att se dig här! Saknar dig när du inte är här.
    Men du, du är en supersyster låter det som. Men nu tror jag att det är dags att tänka lite på dig själv och din familj?
    Flamman verkar ha bra tips med att få ut henne på danskurs. Du skall inte behöva känna att det är ditt ansvar att gå ut med henne.

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-29 10:50:31 följande:
    Läste om BT-fika och ni är så välkomna när ni vill har insett att vi kommer att ha det stökigt många veckor till och då är det lika bra att bjuda in folk när man vill istället för att vänta tills det är klart!

JA! När?

• lanovia 08

Tack söta ni. Jag vet egentligen att det är lätt hänt och att jag inte är någon klantskalle. Men det känns så klantigt. Dock inser jag ju att jag inte hade någon chans att se stolpen, den gömdes av våran huv. Så jag skulle behövt registrera den när jag parkerade. Men då stannade jag bara snabbt för att rusa in med E till en kompis i spöregnet. Sedan skulle jag flytta bilen till en gästparkering som låg bra mycket längre bort från deras hus och då hade jag glömt allt vad små stolpar som inte stack upp ovan för huven heter.

Så idag får svärfar komma hit med sin bil så vi kan ta oss till stugan i helgen. Känns surt att fler skall behöva drabbas av min idioti.

• Fru E

Lanovia-insåg det nu med

Ninnis-ja när kan ni!!!
    Ska försöka att piska maken lite nu de här veckorna så att vi kommer framåt men ugn har jag så baka kan jag

• Ninnnis

Bara du kan baka så kommer vi

Om det ska vara en eftermiddag så slutar jag kl.15 måndag, onsdag och torsdag nästa vecka, och onsdag, torsdag och fredag veckan efter. Vecka 46 slutar jag tidigt på onsdagen och vecka 47 på tisdagen.

Var det någon som hängde med?

• Daa

Heloise: skönt att ni är på hemmaplan nu. *hjärtar lillskvätten*

Blommis: tycker mig ana en strimma av hopp och det gläder mig. *kramar om länge*

Ingis: många kramar till dig. Mycket nu. Bara du lyssnar på vad kroppen säger så du inte kraschar.

Lanovia: så förargligt med bilen. Men som Ninnis säger, det är lätt hänt och du är ingen klantskalle.

Fru Bygg: ta hand om dig!

Flamman: det är gott om du får prata med någon om allt som gjort dig illa och som fortfarande gör ont och skaver.

Fru E: *fortsätter med kramar och peppning* Tänk att folk ska dra så stora växlar på det där att man avstår från alkohol en gång! Typiskt.

Gick igenom gårdagens besiktning. Fina hjärtljud och rörelser. BM var inte säker, men hon tyckte att det kändes som om "tvilling nr  1" (den vi kallar Axel) har lagt sig med huvudet neråt redan. Alltså har Axel kanske tagit åt sig när vi tjatat på Puerto att vända sig. Fast det kan ju ändra sig några gånger ännu. Min mage är visst fin och jag ligger fortfarande på den övre kurvan för en singelgraviditet. Alltså är jag kanske inte så stor som jag inbillar mig. Inte för att det spelar någon roll (kunde för övrigt inte stå emot Bruttans bedjande rådjursögon med de fladdrande ögonfransarna... )

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans