• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Ingis, det låter som att du har det riktigt jobbigt. Jag förstår att du vill ställa upp för din syster, men du måste också tänka på dig själv. Annars orkar du ju varken vara mamma, fru, syster eller ingenjörsbrud. *kramar om*

• Ninnnis

Fru E, där var du ju! Jobbigt med konferens mitt i ruvartiden. Jag tror ju att du kommer att bli gravid nu och då spelar det ingen roll om kollegorna trodde att du var det någon vecka för tidigt

• Ninnnis

Jag ska faktiskt på tjejmiddag ikväll också, med fd. universitetsvänner. Den här gången blir det på restaurang i stan. Resten av helgen ska jag göra så lite som möjligt. Bara mysa med maken & vovven ♥

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-29 09:53:19 följande:
    Jag ska faktiskt på tjejmiddag ikväll också, med fd. universitetsvänner. Den här gången blir det på restaurang i stan. Resten av helgen ska jag göra så lite som möjligt. Bara mysa med maken & vovven ♥

Mysa med maken, vovven och det lilla underverket i magen din!

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-10-29 09:29:23 följande:
    Ingis, du måste ta det lite lugnt. Jobbet finns kvar även dagen efter. Jag tror att det är lite olika vart i byggskedet man är och även var man jobbar i landet. Jag har liksom fullt upp, men det är viktigt att prioritera sin familj och sig själv först!

Japp! Håller verkligen med!

Fru E: Pick a date bara! Kul med konferans....men dåligt utbud med alkoholfritt.....för man vågar väl inte säga att man är nykterist.....

Ninnis: Du är gullig! Mys med familjen går först i alla lägen! Kul med tjejmiddag!

Lanovia: gud va tråkigt med bilen....men du.....även solen har sina fläckar! *kramar om*

Idag är jag extra sprallig....har ju fått sova flera timmar i sträck i natt utan att bli "misshandlad" av dottern var 10e minut!

• Fru Bygg

Härligt att ha dig här Ingis, och dessutom den spralliga Ingis, Jippie!

• Fru Bygg

Förstår inte varför jag loggat in här, när jag har häcken full med saker att göra. jaja, lite skoj måste man ha emellanåt!

• Fru Bygg

Lanovia, du är ingen klantis!
    Hoppas det går bra med fotograferingen, men det kommer det säkert att göra. lilla E är ju så söt!

• Fru E

Ingis-tom på en välbesökt restaurang i Stockholm som vi åt på så var läsk enda alternativet.......men på den stora festen på mässan på kvällen hade de faktiskt både rött och vitt vin alkoholfritt och kyparen kom ihåg att jag drack alkoholfritt när de skulle servera det röda till huvudrätten

Fru Bygg-säger som Ninnis tänk på dig själv nu och avboka! Ta en lugn dag!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans