• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

lanovia 08 skrev 2010-10-29 10:55:18 följande:
    Det är citatet ryckt ur sitt sammanhang låter inte bra.  

• Norrskensflamman

Du och magen är jättefina Daa ♥. Och jag har ju sett er live för inte så länge sen så jag vet att det ÄR så, ingen retuschering à la Photoshop

Kunde du ha några av kläderna föressten?

Nu ska jag äta lunch.

Trots gårdagens massage så har jag nu skitont i nacken, på sidan. Verkar somen muskelinflammation. VAr kom den ifrån

Ja, ja ,det är övergående.

har fått ett namn av min bästa väninna (som håller på att baxa sig till Indien via Uppsala) på en kurator på VC som är jättebra och jobbar mycket med KBT. Jag har lovat väninnan heligt och dyrt att ringa på VC på måndag. Jag sviker inte ett löfte till min bästa vän.

• Daa

Tack, hörrni.

Flamman: Jag har inte provat kläderna ännu för det har jag inte orkat. Jag får syn på påsen när jag satt mig på sängen och då finns bara SOVA! i mitt huvud och så tänker jag att imorgon ska jag mannekänga för mig själv. Sedan kommer jag hem från jobbet och då tänker jag bara ÄTA! eller SOVA! (eller möjligen VILA! eller kanske LOGGA IN PÅ BT FÖR ATT TITTA TILL TJEJERNA! ) och då blir det som det blir. Men imorgon, då!

Bra att du har fått ett namn. Jag tror att det kommer att göra dig väldigt gott.

• ingenjörsbruden

Daa skrev 2010-10-29 11:47:11 följande:
    (kunde för övrigt inte stå emot Bruttans bedjande rådjursögon med de fladdrande ögonfransarna... )

Snygg klocka osså utöver den superfina lilla magen!
    Vad är det för klockmärke?

Fika i Lund kanske någon em? Kan dock inte förre den 10e

Japp....dags för sista rycket nu!

• lanovia 08

Daa du har en så fin mage.
    Tänk där ligger Axel och Fälga och Axel med huvud neråt. Tänk så bra.

• lanovia 08

Precis, jag har märkt att jag kanske slappnar av lite när E inte är med. När jag har henne är jag ju på helspänd, hemma måste man ju se till så att inget farligt ligger på golvet eller att hon kan ramla etc. I bilen är det 300% vaksamhet när hon är med. Det får ju bara inte hända att man krockar eller blir påkörd i sidan när hon sitter i bilen.
    Så när jag då väl har fått henne ur bilen och kan köra iväg själv, japp då slappnar jag nog omedvetet av lite för mycket.

Ninnnis skrev 2010-10-29 11:01:06 följande:
    Lanovia, det är bara tur att det inte hände något med dig och E!

• lanovia 08

Nu är spillevinken fotad. Återsstår bara att se hur reslultatet blir.
     Alltså jag är så stolt över den tjejen, alltid så glad och go. Och självklart jättesöt (partisk jag??? )

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans