• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Stor, lång, varm kram till dig Ninnis! Fy vad många dödsfall och tråkigheter på en gång. Oj, oj, hoppas verkligen att mormor kom under vård i tid och repar sig. En stroke !

• Norrskensflamman

Andbeyond: Jag skulle bli jättenojjig av blodet, men läkarna borde ju veta vad de sysslar med. Skönt att det inte är nån fara för bebisen!

• Hvidbrud

Alltså, jag tror alltså inte att det är så mycket Laura Ashley över mig egentligen, blommis. Tror inte att de skulle utlämna godset efter den beskrivlingen.... men klart ni ska hit på kaffe! Eller så kör jag Ingis ninnis och de andra skånetöserna upp i svarta blixten på maskerad hos dig runt allahelgonahelgen...

• passionsblomman

Hvidis, hihi, nåja, än har jag inte ropat innågot som finns just i Malmö. Men den dagen kommer säkert. Om jag ska fortsätta på det här viset menar jag.

Angående Allhelgona så får vi väl se hur det går med min IVF, ifall det hinner bli lagom dags för den just vid då, eller om det tänker ta ännu längre tid. *suck*
    Om jag inte är i Uppsala och IVF:ar så är ni varmt välkomna.

• passionsblomman

Hvidis, NU ska jag vinna igen. en tavla en gång till och DEN tavlan den är på en viss gata i en viss stad där visst du bor...

Den här har jag spanat in från det att den kom ut och nu är det exakt en halvtimma kvar innan tiden tickat ut. Håll tummarna, för jag leder inte...

• Heloise

Usch Ninnis; skickar varma kramar till dig, jobbigt med alla dödsfall och så mormors stroke

Andbeyond: vilken tur att det inte är ngn fara med blödningarna, fast det är klart att du blir orolig.

Jag har en vrädelös dag i dag, den började bra, jag vaknade med en dundrande huvudvärk, men kom så på den brillianta idén att jag skulel göra mig till lite extra för Panzers födelsedag, han har nämligen tjata om Blue Man Group, sagt och gjort jag bokade 2 biljetter till Blue Man Group( so är hiskeligt dyra btw) och så tänkte jag men va tusan jag lyxar till det och tar en hotellnatt på samma gång, allt bokat, betalt och klart. Då upptäcker jag att jag har bokat BLue Man Group biljetterna den 30 SEPTEMBER och hotellet den 30 OKTOBER, fy fan vad less jag blir på mig själv, och allt är betalt så jag kan inte boka om det heller Men det gör väl iofs inte så där jättemkt, blir två svängar bara, vi sticker på Blue Man Group över dagen/kvällen och så tar vi hotellnatten och kanske Wallmans separat. Men det var ju tien alls så jag tänkt mig, och jag bröt ihop och spenderade en bra stund med att ha ågren och vara arg på mig själv. jag ville ju skämma bort honom, överraska och så blev det så fel

• Villemoa

Heloise: men vad trist att det råkade bli fel i bokningen! Tycker inte att det blev så fel för nu får ni två tillfällen i Sthlm istället Tycker att det var en jättebra present till födelsedagen eftersom han så gärna ville se dem. Du är så omtänksam gumman, kram!

• passionsblomman

Åh nej Heloise! Jag hade blivit skitless på mig själv jag med.

å andra sidan-ni kanske behöver en "vi ska snart bli föräldrar weekend där i mörka oktober" Kanske var det menat så!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans