Hvidis, vad kul att lill E har börjat gå!
Passionsblomman, åh vad jobbigt med bortskämda människor, det verkar ha gått i arv till hennes barn också! (Är det verkligen ärftligt?
)
Flamman, brrr vad obehagligt att bli väckt på natten så där!
Har du någon granne som du kan prata med som du kan ringa om det händer när maken inte är hemma? Det kan ju vara bra att förbereda omgivningen med tanke på psyko-ex. Kan känna skönt med backup också och om några är vidtalade så kan de ju snabbt komma över utan att du måste förklara en massa.
Bruttan! Jag blir alldeles matt...hur orkar du med allt?
Och vilken lärare!
Jag hoppas verkligen att det går att få bukt med den, hela klassen måste ju må dåligt!
För övrigt är det så typiskt, ge de duktiga barnen extraarbete istället för utmanande uppgifter. Grrr! Det är ju en bestraffning, inte en stimulans.
Sköna lilla M! Hon har ju rätt, politiken, är, i, och, idéer - strålande!
(Jag hade gett henne högsta betyg.)
Allvarligt så tycker jag att det låter som om lärarna försöker få alla föräldrar till att engagera sig politiskt...
Ninnis, makrillar har ja bara sett sådana där guldaktiga rökta. Är de färska goda att grilla?
Villemoa, bra att du kan vila, och ännu en fin mage!
Jag ser att vi tycker likadant om lilla I:s dubbelläxa.
Haha, Ken Leeeeeeee!
Daa, vilken fin mage, men får det verkligen plats två stycken? Jag var stor som en flodhäst med bara en! 
Heloise, du behöver verkligen vila, kroppen säger ifrån. Och oroa dig inte för att du ska bli en dålig mamma. Dåliga mammor är vi allihopa!
(Självklart så blir du en fantastisk mamma!)
Jodå, F hade fick en elektrod inskruvad i huvudet, huga!
Ingis, kram och det är klart att all energi går till att rädda din syster. 100 ggr bättre räcker inte, det blir miljoner-miljarder ggr bättre.
Fru Sy! Kram, vad jobbigt. Jag hoppas att det ger med sig snart.
Kramp i vaderna under graviditeten, kan inte det vara kalciumbrist?
Fru Bygg, krya på dig och låt bli att ha dåligt
andbeyond, vad läskigt med blod. Skönt att läkaren säger att det är ofarligt fast det måste vara skrämmande ändå.
Så där!
Är jag ikapp nu?
Jag har meddelat barnens lärare om bråket och hon var mycket tacksam över informationen och även lite chockad. Idag satt de inte bredvid varandra i bussen, lika bra det.