• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Ja det är väl inte hela världen, vi bor ju "bara" typ 1.5 h ifrån Sthlm, så det är ju ingen fara alls, och han vill ju se wallmans med och så kan vi passa på och träffa Villemoa, julhandla och bara mysa, men det var inte så jag tänkt mig det.

Fast det är väl någon mening med allt

• Heloise

Åh vad bra, för jag och bäst H har gått igenom stan idag på jakt efter overall. Grejjen är att ajg har fått en overall av Panzers syrra, men jag vet inte om den är tjock nog. Känner att jag har två alternativ, antingen så köper vi en riktig vinteråkpåse och då duger nog den där overallen, eller så köper vi en tjockare overall.  Vi har en allround åkpåse nu. Sen hittar jag ingen bebismössa som är tjock nog

• Heloise
    Villemoa skrev 2010-09-14 18:42:26 följande:
    Och så får du ju träffa mig Heloise!! Så absolut var det ju menat så
    Precis, fast det hade jag tänkt även om jag lyckats boka allt samma dag
  • Villemoa

Har ju skrivit lite på fejjan. Vi har vindfleeceoverallen från Polarn & Pyret. Kommer att köpa deras tjockare hjälmmössa. När hon ligger i vagnen sen i sin fleeceåkpåse + overall kommer den mössan bli lagom.

Heloise skrev 2010-09-14 18:50:48 följande:
    Åh vad bra, för jag och bäst H har gått igenom stan idag på jakt efter overall. Grejjen är att ajg har fått en overall av Panzers syrra, men jag vet inte om den är tjock nog. Känner att jag har två alternativ, antingen så köper vi en riktig vinteråkpåse och då duger nog den där overallen, eller så köper vi en tjockare overall.  Vi har en allround åkpåse nu. Sen hittar jag ingen bebismössa som är tjock nog
  • Heloise

Det är en sådan här som jag lagt bud på!

www.segr.se/index.php&productId=90

Sen har vi en fleeceoverall som vi fått av Panzers syrra, så jag funderar på att införskaffa en sån där overallpåse som hon kan ha i bilbarnstolen. Vi kikade på tjocka hjälmmössan idag på POP men H sa att det fanns liknande fast billigare på lindex, men där hittade vi inget. Får nog köpa den där ändå. panzer bara tjatar om att hans mamma vill köpa saker, men då får hon nog hoppa på tåget, för Jullan ska inte frysa för att hans mamma "kanske" vill köpa nått!

• Villemoa

Fin åkpåse!! H har rätt, de har liknande på Lindex. Det hade jag glömt bort! Om du vill kan jag titta efter en sån åt dig här på Lindex så kan du ta den när vi träffas. Kolla annars på Lindex hemsida för där kan man shop online overallpåse till bilen kan ju va smart men det kanske räcker med den du fått av svägerskan?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans